HB - Rekisteri

Yleistä Autoharrastukseen liittyvää jutustelua.
Avatar
VX330076
Viscount
Viestit: 1204
Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
Paikkakunta: Tornio

HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja VX330076 »

:roll: Tuumin tuossa, jotta eikös alkais joku kerholainen ylläpitämään HB-rekisteriä, jollei sellaista ole jo olemassa? Samaan tapaan, kuin minä (ja Jouni) pidän FE-ja Savin FD-rekisteriä :?: Kimmo Leivuori..nuori ja innokas harrastaja, otatko homman... :?: :wink: -Masa-
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
Avatar
kimmo.leivuori
Viva GT
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:24

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja kimmo.leivuori »

Tuota,mitenkähän ja missä mä sitä pitäisin yllä? Mistä saisin siihen tietoa? Mielelläni ainakin voisin yrittää pitää tuollaista rekisteriä.

Kimmo Leivuori
Viva sen olla pitää.
Avatar
VX330076
Viscount
Viestit: 1204
Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
Paikkakunta: Tornio

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja VX330076 »

8) Se on helppoo..Pyydät vain joka iikkaa, jolla HB-korisia autoja on tai ollut lähettämään sinulle valmistenumeron, numerot, autoista ja mahdollisesti "historiikin". Laadit vain Exel-taulukon samaan tapaan, kuin Jounin FE-sivuilla on koko maailman ihmeteltävänä minun tekemä taulukko. Ja nyt ilmestyvään Kerholehteen ja tänne Foorumille yhteystiedot mihin tietoa voi laittaa tulemaan. Kyllä minäkin olen niitä numeroita sitten kalastellut aivan soittelemalla ja sp:llä kyselemällä henkilöiltä, joilla olen tiennyt FE-korisia olleen tai olemassa. Se on joskus salapoliisityötä, mutta palkitsevaa, ainakin itse koen niin. Laita vaikka oma topikki, missä ilmottaudut HB-rekisterin ylläpitäjäksi. Sitten kun tietoa kertyy, sen voi laittaa lehteen julki. Uskon, että aika pikasesti löytyy useampikymmentä valm.numeroa. :wink: -Masa-
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
Avatar
kimmo.leivuori
Viva GT
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:24

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja kimmo.leivuori »

Eli keskityn varmaan kerholaisten omistuksessa oleviin tai omistuksessa olleisiin?

Kimmo Leivuori
Viva sen olla pitää.
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

kimmo.leivuori kirjoitti:Eli keskityn varmaan kerholaisten omistuksessa oleviin tai omistuksessa olleisiin?

Kimmo Leivuori
Niin tai eikai autojen tarvi olla ollut sen enempää kerholaisten kuin muidenkaan, kaikki käy :!: Kehtaisinkohan minä ruveta sitten pitämään HC-rekisteriä :?: Omassa kokoelmassa, kun olisi muutama numero jo mistä alkaa :wink:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
kimmo.leivuori
Viva GT
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:24

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja kimmo.leivuori »

Pistän rekisteriin kaikki mitkä mulle ilmoitetaan.

Kimmo Leivuori
Viva sen olla pitää.
Vexi
Magnum
Viestit: 279
Liittynyt: 28 Joulu 2006, 23:27
Paikkakunta: Oulu

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja Vexi »

Olis hyvä homma :!: Ei sillä, että ittellä on HC vaan olishan tuo mukava saada Suomen niemen vauxit kirjoihin :mrgreen:
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Vexi kirjoitti:Olis hyvä homma :!: Ei sillä, että ittellä on HC vaan olishan tuo mukava saada Suomen niemen vauxit kirjoihin :mrgreen:
Tätä minäkin vähän aattelin, kirjoitetaan sitten vuosien päästä kirja aiheesta :lol:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
kimmo.leivuori
Viva GT
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:24

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja kimmo.leivuori »

Ei ole pahemmin tullut ilmoituksia kyseiseen rekisteriin. Omani lisäksi olen saanut yhdeltä kerholaiselta tiedot omista kahdesta vivastaan. Siis onko näin että kerhon piirissä ei ole enempää HB-vivoja? Epäilen vahvasti että näin olisi. Ilman teidän kerholaisten apua ei tuon rekisterin teosta tule pahemmin mitään. Itselläni ei ole aikaa ja resusseja foorumia ja sähköpostiin tulleita tietoja enempää niitä metsästää.

Kimmo Leivuori
Viva sen olla pitää.
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

kimmo.leivuori kirjoitti:Ei ole pahemmin tullut ilmoituksia kyseiseen rekisteriin. Omani lisäksi olen saanut yhdeltä kerholaiselta tiedot omista kahdesta vivastaan. Siis onko näin että kerhon piirissä ei ole enempää HB-vivoja? Epäilen vahvasti että näin olisi. Ilman teidän kerholaisten apua ei tuon rekisterin teosta tule pahemmin mitään. Itselläni ei ole aikaa ja resusseja foorumia ja sähköpostiin tulleita tietoja enempää niitä metsästää.

Kimmo Leivuori
Sama ongelma HC-rekisterin suhteen, ei ole tietoja juurikaan herunut, vajaa kymmenen yhteensä joista muutama minun kautta kulkeneita :?
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
VX330076
Viscount
Viestit: 1204
Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
Paikkakunta: Tornio

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja VX330076 »

8) Älkää miehet hätäilkö....kyllä niitä tietoja tulee, kunhan Kerho-lehteenkin laitetaan parii kertaa vuodessa ilmotus Rekisterin ylläpidosta. Hiljaa hyvä tulee! :wink: -Masa-
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
Avatar
kimmo.leivuori
Viva GT
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:24

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja kimmo.leivuori »

Tuo kerhon lehteen ilmoituksen laitto HB-rekisteristä tuli kanssa mieleeni. Meinasin jo tähän juuri ilmestyneeseen lenhteen laittaa mutta ajatus tuli mieleen varmaan samoihin aikoihin kun lehti oli jo painossa. Seuraavaan lehteen aijon tehä rekisteristä ilmoituksen ja että siihen kaivataan tietoa jotta saataisiin mahollisimman kattava rekisteri. Myös tätä lukevat jotka tietää jollain olevan HB-viva tai useempia voisivat "ilmiantaa" kyseiset henkilöt mulle tai vähän patistaa heitä tiedottaan mulle tarvittavat tiedot.

Kimmo Leivuori
Viva sen olla pitää.
Avatar
kimmo.leivuori
Viva GT
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:24

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja kimmo.leivuori »

Jee tasan kymmenen autoa rekisterissä :D Tosin nekin viiden miehen hallussa.

Kimmo
Viva sen olla pitää.
Avatar
kimmo.leivuori
Viva GT
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:24

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja kimmo.leivuori »

Ei näytä hyvältä HB-viva rekisterin puolesta. Ei oo messuillakaan olleen ilmoituksen myötä ilmaantunut yhtään uutta vivaa rekisteriin. Katsotaan sitten uudestaan kun ilmoitus rekisteristä saadaan seuraavaan lehteen.

Kimmo Leivuori
Viva sen olla pitää.
Avatar
VX330076
Viscount
Viestit: 1204
Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
Paikkakunta: Tornio

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja VX330076 »

8) Kyllä niitä Kimmo tulee lisää...pikkuhiljaa. Minä olen aloittanut FE-rekisterin keräämisen about 15v sitten...silloin, kun vielä oli lankapuhelimet ja netistä ei ollut hajuakaan...ainakaan mulla. Kyll se paisuu siitä.. :wink: -Masa-
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
Vastaa Viestiin