Iiron ja Hannun aarteet

Jäsenet esittelevät kulkimiaan ja tekeilläolevia projekteja. Vain VBCF jäsenet voi kirjoittaa kaikki toki lukea.
Vastaa Viestiin
viva iiro
Chevette
Viestit: 30
Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
Paikkakunta: Joutseno

vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja viva iiro » 19 Tammi 2015, 11:32

Tervehdys täältä Joutsenosta arvon vauxhall väki. laitan nyt vain ton kuvan ja jatkan jos se onnistuu kun eka pitemmänpuoleinen sepustukseni meni johonkin :evil:

viva iiro
Chevette
Viestit: 30
Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
Paikkakunta: Joutseno

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja viva iiro » 19 Tammi 2015, 12:00


viva iiro
Chevette
Viestit: 30
Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
Paikkakunta: Joutseno

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja viva iiro » 19 Tammi 2015, 12:21

Jep jep ! onnistuha se tumpeloltakii tuo kuvan siirto. :)
Asiaan , 03.01.2015 vaihdoin yhden leijonan (pappatunturi) kahteen aarnikotkaan . Tuo ruskea 1600cc tuli trailerilla ja punane 1300cc tuli tarralaput lasissa suvikumeilla , ilman pakoputkea ja tietenkin ABS jarrúilla , matkaa oli 200 km ja sehän taitettiin murheitta mitä nyt hihna katkes ja piti vaihtaa.
16.01 otettu 1600:sta savut ja tilattu VIVAMAN TT :ltä v.jakajan kansi v.kopan tiiviste.
1300:sta olis aluks tarkoitus alkaa kunnostelemaan sillee turhia nipottelematta kuha sais kilpii et pääsis pöristelemään :) . Olisinkin kiinnostunut kuulemaan mitä kerholaisilla olisi "ylimääräistä" osaa kaupan, molemmissa on LOCKHEED jarrut eli nehä pitäs "muuttaa" lukkiutuviksi.jan jan
Tänne voi jättää infoa tai 0405305501

Avatar
VX330076
Viscount
Viestit: 1189
Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
Paikkakunta: Tornio

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja VX330076 » 19 Tammi 2015, 17:50

:D Tervetuloa Foorumille "joukkoon kummaan" jakamaan harrastelu touhuista kuvia ja ajatuksia. Jos et vielä ole Kerhossa, niin lämpimästi toivotan Tervetulleeksi :thumbup:
:wink: : Matti Piittisjärvi (PJ) , Tornio
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-75 Victor 2300 SL overdrive (MR)
FE-78 VX 1800 Estate

SamiK
Viscount
Viestit: 1146
Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
Paikkakunta: Pikitien eteläpää.

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja SamiK » 19 Tammi 2015, 17:54

Senverran voin sanoo että lockheedin pikkurummuille saa tehdä taikoja jos haluaa ne lukkiutuviksi, näin siis esim 80kmh :D 40kmh onnistuu kyllä suhona.
1970 hb Viva

viva iiro
Chevette
Viestit: 30
Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
Paikkakunta: Joutseno

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja viva iiro » 19 Tammi 2015, 19:10

Kerhoon on liitytty mut en ainakaa viellä pääse jäsenosioon. Ajattelin odotella kun olen maksanut jäsenmaksun ja sitten palata asiaan jos en pääse sinne :mrgreen:

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja tuomee » 19 Tammi 2015, 19:25

Terve tuloa joukkoomme :!: Hyvin mun mielestä HC:ee pysähtyy kunnossa olevilla pikku Lockheedeilläkin,moneenkin aikansa kulkineeseen verraten.

viva iiro
Chevette
Viestit: 30
Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
Paikkakunta: Joutseno

Iiron ja Hannun aarteet

Viesti Kirjoittaja viva iiro » 20 Tammi 2015, 13:24

Kiitos tervetuloa toivotuksista. Kun nyt pääsin tänne jäsenosioon, niin laitetaanpa pari kuvaa tännekkin.http://kuvapilvi.fi/k/yGvK.jpg http://kuvapilvi.fi/k/yGv7.jpg

Avatar
Vaiva-99
VX 4/90
Viestit: 548
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 18:25
Paikkakunta: Anastus
Viesti:

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja Vaiva-99 » 20 Tammi 2015, 14:09

Sami, yhdistäs tämä ja tuo jäsen puolella oleva topikki yhteen, nyt kun kerran viva iiro jäsen on :wink:
Souda itse saareen ja koita tehdä siellä auto!

SamiK
Viscount
Viestit: 1146
Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
Paikkakunta: Pikitien eteläpää.

Re: vivat 1,6 ja 1,3

Viesti Kirjoittaja SamiK » 20 Tammi 2015, 22:22

Liittäisin jos voisin..
1970 hb Viva

-Jouni-
Velox
Viestit: 820
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Iiron ja Hannun aarteet

Viesti Kirjoittaja -Jouni- » 21 Tammi 2015, 01:13

Kai mää tän taas väärin tein? Vai miten se meni Vaiva-99???

Avatar
Vaiva-99
VX 4/90
Viestit: 548
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 18:25
Paikkakunta: Anastus
Viesti:

Re: Iiron ja Hannun aarteet

Viesti Kirjoittaja Vaiva-99 » 21 Tammi 2015, 17:07

Komeat vivat olet ostanut!
Onkos näistä jompikumpi mansessa tai marjoniemessä ens kesänä :wink: :thumbup:
Souda itse saareen ja koita tehdä siellä auto!

viva iiro
Chevette
Viestit: 30
Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
Paikkakunta: Joutseno

Re: Iiron ja Hannun aarteet

Viesti Kirjoittaja viva iiro » 21 Tammi 2015, 19:48

Katotaahan nyt missä ne ensi suvena on :lol: . Tunnetusti kuvathan ei todellakaan kerro koko totuutta :( . ruskea on toistaisekksi säilynyt ilman hitsausta mutta nyt jo joutuu hitsailemaan , en tidä viellä paljonko ? . Punainen on melko lailla elämää nähnyt, joten ajattelin josko siitä sais "roiskittua" jonkin kuntoisen kulkupelin kilpien väliin. Riittäs ehkä paremmin malttia sit keskittyä tohon ruskeeseen. :wink:

viva iiro
Chevette
Viestit: 30
Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
Paikkakunta: Joutseno

Re: Iiron ja Hannun aarteet

Viesti Kirjoittaja viva iiro » 26 Helmi 2015, 00:31

Do dii ! Nyt on noita "aarteita " tullu tutkittua ja 1600 on koriltaa yllättävän hyvä esim lattiasta ei reikiä . MUTTA MUTTA tuo punainen 1,3 on kyllä melkosen loppu koriltaa :cry: . on varmaan se edellinen isompi " huolto " joskus kauan sitten ollut se ns, viimeinen katsastus remppa. Jotenka kyselisinkin nyt parempaa ( elvytettävää) vasenta etu siipeä ja mitenkä noiden etupään puslien kanssa kantsis toimia? Onko tilaus saarelta ainoa vaihtoehto ?? Kone nyt pois keulilta öljypohjan putsausta varten ( ei tullu öljyt ulos enne ku työnsi rautanaulan tyhjennys reijästä :thumbup: ) . nytpä sen palkinkin vois aika mukavasti irroitella ja huoltaa . Se että onko siinä mitää järkeä ruveta tuohon euroakaan laittamaan en osaa sanoa :( Hetki pitää nyt harkita.

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Iiron ja Hannun aarteet

Viesti Kirjoittaja tuomee » 26 Helmi 2015, 19:20

Eipä niitä uusia kumipuslia taida löytää kun maalimalta ja huonosti löytyy sieltäkin ja tuppaavat olemaan yhtä kalliita kun uretaanit jotta kumisia tuskin kannattaa ostella,mutta uretaanipuslia saa kyllä täältäkin vaikka RallyRacen kautta jos ei itte viitti maalimalta tilata :wink: Ja tietty niitä kumipuslia on mahdollista tehdä itekin renkaan pinnoituskumista paistamalla jos halvalla meinaa päästä mutta tuskimpa kannattaa.

Vastaa Viestiin