Eikan Vauxit...

Jäsenet esittelevät kulkimiaan ja tekeilläolevia projekteja. Vain VBCF jäsenet voi kirjoittaa kaikki toki lukea.
Avatar
Vaiva-99
VX 4/90
Viestit: 547
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 18:25
Paikkakunta: Anastus
Viesti:

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja Vaiva-99 » 14 Joulu 2016, 21:22

tuomee kirjoitti:Kuullu muuten huhua että joku toinenkin kerholainen moista laatikkoa meinaa laittaa :shh:
Onko tällä muutakin samaa sun kanssa kun et molemmilla on Magnum :wink:
Souda itse saareen ja koita tehdä siellä auto!

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 15 Joulu 2016, 18:19

SamiK kirjoitti:Hipoa tulossa selkeesti ku köykämiiniosii vaa pultataan.. :) Joo tosiaan äänetön :DD
Ei ny mitään Hipoa,eikä mitään uuttakaan,mutta kun oli noita hiivatin ns.sileekylkisiä 5v.laatikoita parikin jääny aikoinaan itelle jemmaan,niin aattelin että josko nyt semmosen vaikka sovittelis tuohon Slantin perään ja kaaveliin kine :wink: Ainakin yksi tuollainen laatikkohan on jo parikytä vuotta aiemminkin ollut jo Laihojen sovittamana jossain Magnumissa :wink:
Vaivalle :thumbup:

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 03 Huhti 2017, 10:51

Talvi se rupeaa oleen lopuillaan ja ajokelejäkin alkaa jo olla,mutta mitään en saanu talven aikaan Vauxien ja Bettereiden hyväksi tehtyä :oops:
Mutta Perjantaina se iski into herätellä Beetu jo sentään liikenteeseen :) Mutta eipä se menny sekään ihan niin että hyppää koppiin ja dieselmiehen hiljaisen hetken jälkeen rohautat tulille,vaan vaati jokusen tunnin arbeetin viime syksynä tankkiin jääneiden kesälaatujen ja ensimmäisten kovien pakkasten jälkeisen käynnistys yrityksen jälkeisten ilmavaivojen poistamiseksi :x Vaihdoimpa sitten siinä samalla suodatinjalankin tuoreempaan Boschilaiseen(lähti ne helvatan lasikuppi cavit hiiteen)..
http://aijaa.com/2KQT1O
http://aijaa.com/w496JL
:D

SamiK
Viscount
Viestit: 1145
Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
Paikkakunta: Pikitien eteläpää.

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja SamiK » 03 Huhti 2017, 16:08

Köykämiini valsseilla se vaan jyrää :o
1970 hb Viva

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 03 Huhti 2017, 17:52

Kyllä vain,kummit sais vaan olla paksummat ja edessä vähän kapeemmatkin niin ois mukavempi kyllä ajella :shifty:

Avatar
firenza 71
Viva GT
Viestit: 175
Liittynyt: 07 Marras 2006, 08:22
Paikkakunta: Varkaus

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja firenza 71 » 09 Huhti 2017, 18:20

Onko sulla c kumit vai ihan normi renkaat alla?

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 10 Huhti 2017, 12:16

Normi kumit 225/55-16 :wink: mutta noissa kantavuuskin piisaa kyllä vaikkei c kummit ookaan.Eli ovat jopa laillisetkin,jos ei pyörän pyörän kiinnitystä oteta huomioon :lol:

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 20 Touko 2017, 12:57

Kaivelin toissapäivänä Vivankin ajoon,johan tuo kerkes samoilla sijoillaan hallissa reilun puoltoista vuotta seisoakin :)
Mutta olipa kerrankin helppo käyttöön otto,akku vaan paikalleen ja bensiä tankkiin ja sahaten käyntiin,ja sitten suoraan pesun jälkeen leimalle mitään rassaamatta ja piitkä leimahan se pärähti paperiin.Leiman jälkeen vaan pyörien vaihto ja kovaa ajua :D
http://aijaa.com/zBWWwD
http://aijaa.com/WWAoX9
Nythän sitä vois aatella viimeinkin vaihtavansa Beetuun laatikon,syöttöpumpun jne.jne. kun on toinenkin ajokki leimassa :think:

SamiK
Viscount
Viestit: 1145
Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
Paikkakunta: Pikitien eteläpää.

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja SamiK » 20 Touko 2017, 16:48

:thumbup: :thumbup: Hyvältä näyttääpi.
1970 hb Viva

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 08 Elo 2017, 10:49

Hienosti pelasi Beetu ensimmäisen pitemmän matkan,eli tuon Marjoniemen miitti reissun päivitetyllä tekniikalla(23TD+5v Getrag),hieman on miellyttävämpi ja hereempi kulkemaan nyt kuin mitä oli loppuunajetulla 21D orkkiskoneella 4 lovisena :D

Avatar
Vaiva-99
VX 4/90
Viestit: 547
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 18:25
Paikkakunta: Anastus
Viesti:

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja Vaiva-99 » 08 Elo 2017, 13:05

tuomee kirjoitti:
08 Elo 2017, 10:49
Hienosti pelasi Beetu ensimmäisen pitemmän matkan,eli tuon Marjoniemen miitti reissun päivitetyllä tekniikalla(23TD+5v Getrag),hieman on miellyttävämpi ja hereempi kulkemaan nyt kuin mitä oli loppuunajetulla 21D orkkiskoneella 4 lovisena :D
Tästähän saa oivan jutun kirjoitettua lehteen :wink:
Souda itse saareen ja koita tehdä siellä auto!

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 08 Elo 2017, 15:10

Vaiva-99 kirjoitti:
08 Elo 2017, 13:05
tuomee kirjoitti:
08 Elo 2017, 10:49
Hienosti pelasi Beetu ensimmäisen pitemmän matkan,eli tuon Marjoniemen miitti reissun päivitetyllä tekniikalla(23TD+5v Getrag),hieman on miellyttävämpi ja hereempi kulkemaan nyt kuin mitä oli loppuunajetulla 21D orkkiskoneella 4 lovisena :D
Tästähän saa oivan jutun kirjoitettua lehteen :wink:
Täytyypi kahtoa jos joutaa jossain välissä jotain raapustella :think:

tuomee
Ventora
Viestit: 581
Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja tuomee » 16 Syys 2017, 14:52

Hienosti on Beetu pelannu mosan ja loovan vaihdon jälkeen :) ,ja toimittanutkin ihan käyttiksen virkaa siitä asti,n.4tkm. tullu jo päästeltyä :shock:
Pientä laittoahan toki olis kun vaan jossain välissä viitsisi,mm.suutinkärjet rupeis oleen vaihdontarpeessa kuten myös kardaanin kannatinkumi ja laakeri ja yoke jne. :yawn:
Katsastettu ja oikein muuten muutoskatsastettukin tuolle mosalle kuun vaihteessa :D Ei ollu muuten sitten ihan läpihuutojuttu tuo muutoskatsastus,täytyi hommata vertailutodistus GM-Finlandilta,ei kuulemma trafille kelpaa enään mitkään korjaamokirjoista itse napsitut todisteet mallisarjan eroavaisuuksista eri moottoreilla,vaan täytyy muka olla valmistajan/valmistajan edustajan toimittama todistus :(
Täytyy muuten sanoa että yllätyin kovin positiivisesti,tiedustellessani tuota todistusta GM-Finlandilta,kerrankin harrastaja ystävällistä palvelua :D :wave:

SamiK
Viscount
Viestit: 1145
Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
Paikkakunta: Pikitien eteläpää.

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja SamiK » 16 Syys 2017, 15:16

Juu se on mennyt vaikeeks tuopuoli moottorinvaihdosta. Esim moottoria vaihtaessa voi olla tarpeen esittää luovutusauton runkonumero.. Sekä kuitti.
1970 hb Viva

Avatar
Vaiva-99
VX 4/90
Viestit: 547
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 18:25
Paikkakunta: Anastus
Viesti:

Re: Eikan Vauxit...

Viesti Kirjoittaja Vaiva-99 » 16 Syys 2017, 20:59

Mikä tuo todistus on nimeltään? Ja mitä tommonen maksaa? Ja mitä kautta sä ton hommasit? Opel diileriltä vai puhelimitse jostain?
Souda itse saareen ja koita tehdä siellä auto!

Vastaa Viestiin