viva gasser
-
- viva
- Viestit: 17
- Liittynyt: 13 Joulu 2006, 16:22
Re: viva gasser
rojekti taas edennyt,mitä on joutanut/ jaksanut.runko rupee olee mallillaan ja volvon perää suunitteilla taakse,etu akselia hahmoteltu.rassukan näköonen se viva oli siellä pölyisessä tallissa toivottavasti olisi pian liikenteessä
- rvuori
- Firenza
- Viestit: 142
- Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
- Paikkakunta: Helsinki
letukan isolohkolla?
Mites toi moparin kone?Eikö oo väha raskas.Ja viripalikka maksaa vai meinaatko vakioilla ajella.Letukan isolohko olis helpompi.
Reijo
Reijo
Firenza 2,3SL
- rvuori
- Firenza
- Viestit: 142
- Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
- Paikkakunta: Helsinki
Re: viva gasser
Älä hyvä mies ajattele mitään volvon periä! Voimaa tullee senverran että volvon perä on pelkkä sulake.Luotettava Fordin ysituumainen sinne pitää laittaa.Usko kokemuksen syvää rintaääntä.
Reijo
Reijo
Firenza 2,3SL
- Hapa H
- Magnum
- Viestit: 223
- Liittynyt: 11 Marras 2006, 10:44
- Paikkakunta: Hollola
Re: viva gasser
Mitä h...ittiä?? Älkääs moittiko Volgon voimansiirtoa, 700-sarjan perät on vankkaa tekoa ja kestää revittelyä, varsinkin tuo lukollinen versio ja mikä parasta, niin ei ujella eikä paukahtele. Omassa -90 mallin farkussa on kitkalukollinen perä ja autolla on jo tuupattu menemään 320tkm ja voimansiirtolaitteet pelaa kuin uudessa autossa.
VAUXHALL.... Once driven, forever smitten.
- Tsledge
- Ventora
- Viestit: 622
- Liittynyt: 18 Kesä 2007, 21:41
Re: viva gasser
Kyllä Hapatus on oikeessa ja varmasti tietää mistä puhuu tai siis kirjottaa..
Kyllä Ruotsalaisen perä kestää on se sellaista jöötiä että siinä Engelsmanni saa olla kateudesta vihreenä , en kusiskaa Englantilaiseen perään jos jostain sopivan Ruotsalaisen löytäisin!!
Kyllä Ruotsalaisen perä kestää on se sellaista jöötiä että siinä Engelsmanni saa olla kateudesta vihreenä , en kusiskaa Englantilaiseen perään jos jostain sopivan Ruotsalaisen löytäisin!!
Morjens!-sano komeet toisilleen..
- rvuori
- Firenza
- Viestit: 142
- Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
- Paikkakunta: Helsinki
Re: viva gasser
Kysymys ei nyt olekaan kulutuskestävyydestä vaan huipputehosta Koskapa volvosi kone on tyrkännyt yli 500 hv kilowatteina en tiedä paljonko niin kai se sitten kestää.
Reijo
Reijo
Firenza 2,3SL
-
- Carlton
- Viestit: 90
- Liittynyt: 20 Helmi 2008, 21:12
Re: viva gasser
kestää ne volvojen allakin 10sekunnin vartti peleissä (hajoamatta) ni miksei kestäisi kevyemmässä autossa.
voihan 9" fordinkin laittaa jollei ole allergiaa ja haluaa huonontaa suorituskykyä ja ajettavuutta tuntuvasti
voihan 9" fordinkin laittaa jollei ole allergiaa ja haluaa huonontaa suorituskykyä ja ajettavuutta tuntuvasti
- rvuori
- Firenza
- Viestit: 142
- Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
- Paikkakunta: Helsinki
Re: viva gasser
Kestää kestää mutta montako vetoa kestää?Se on kiva kesken kauden tulla tallille ja vastailla kavereiden kyssäreihin että mikäs nyt? No kun toi reppu...Eiks olis kiva ajaa ehjä kausi ja talvet rakentaa se kun tahtoo olla vähän niin että taala ei puhu tässä maassa yhtä voimalla kuin tuolla ison veden takana. Ja laatikoksi suosittelen tf 727 vähintään shiftkitillä ja 2500 stall turbiinila mieluuummin korkeammalla riipppuen siitä kuinka kannet virtaavat.
Reijo
Reijo
Viimeksi muokannut rvuori, 31 Tammi 2009, 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Firenza 2,3SL
-
- Chevette
- Viestit: 29
- Liittynyt: 02 Marras 2007, 14:42
Re: viva gasser
Noh tuota volvon perää ei ainakaan tartte kavennella ja osia niihin löytyy helposti ja kohtuu hintaan
-
- Chevette
- Viestit: 49
- Liittynyt: 25 Tammi 2007, 12:17
- Paikkakunta: Elimäki
Re: viva gasser
Volvon perän löytää myös aika monen kotimaisen Hot Rodin alta. Se on sellainen helppo valinta, levyjarrut valmiina, kestävä jne.p.jäppinen kirjoitti:Noh tuota volvon perää ei ainakaan tartte kavennella ja osia niihin löytyy helposti ja kohtuu hintaan
- rvuori
- Firenza
- Viestit: 142
- Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
- Paikkakunta: Helsinki
Re: viva gasser
Noita fordin 9" on riittänyt aina paalattavaksi asti.Lähes joka jenkkipakussa ja farkussa on ko. perä.Tahtovat vaan nuo hottentottimiehet tietää mistä on kysymys.
Reijo
Reijo
Firenza 2,3SL
-
- Chevette
- Viestit: 49
- Liittynyt: 25 Tammi 2007, 12:17
- Paikkakunta: Elimäki
Re: viva gasser
Kyllähän tuo 9" on aika varma valinta, kestää ja sisuskaluja löytyy joka lähtöön.rvuori kirjoitti:Noita fordin 9" on riittänyt aina paalattavaksi asti.Lähes joka jenkkipakussa ja farkussa on ko. perä.Tahtovat vaan nuo hottentottimiehet tietää mistä on kysymys.
Reijo
- rvuori
- Firenza
- Viestit: 142
- Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
- Paikkakunta: Helsinki
Re: viva gasser
Joo,ja löytyy vetareita samaan hintaan kun suomessa teettäisi lyhennyksen ja vahvemppia.Kannattaa siis satsata voimalinjaan jos ei meinaa harjoitella.Tuo tie on niin monen loppuunkäymä ettei sitä sallisi kaverillle.
Reijo
Reijo
Firenza 2,3SL
- makke
- Magnum
- Viestit: 290
- Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
- Paikkakunta: Parainen
Re: viva 500cid gasser
On juurikin Haapojan entinen. Tuosta moottori nykyään mun kautta myytynä Salon Eikalle.vivamanTT kirjoitti:niin eikös tämä ole se Haapojan vanha S Ollut jo Juha K:lla vuosiaMIKAVON kirjoitti:Ei ole sama ÄSSÄ, tämä on ehkä parempi kuin se joka oli myynnissä. Tosin kyllähän tämäkin on ollut kaupan.SamiK kirjoitti:Näyttää kovasti S vivalta mikä oli myynnissä turun suunnalla ?
Maalasin tän auton Koivuniemelle aikoinaan, vähän sen jälkeen kun sen hänelle myin!
- makke
- Magnum
- Viestit: 290
- Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
- Paikkakunta: Parainen
Re: viva 500cid gasser
Kuulus kerhoon aikoinaan ainakin!VX330076 kirjoitti: Nettiautossa oli myynnissä nyt se Turunsuunnan Viva S -75, siinä vasta ryhdissään oleva HC, liekkö omistaja kuulunut Kerhoomme koskaan????. -Masa-
Huolsin aikoinaan vuosia hänen sinistä S Vivaansa. Tuo sininen tuli mulle sit vaihdossa kun myin hänelle tämän vihreän. Sitäkin huolsin vuosia.
Sininen S:ssä meni sit multa Juhalla, tuli takas, myin yhdelle nuorelle jampalle, ostin takas... Matkan varrella auto kärsi paljon ja lopulta lahjoitin koko hoidon Äetsään jokkisauton aihioksi/varaosiksi.
Viimeksi muokannut makke, 12 Loka 2009, 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.