viva gasser

Vierailijat esittelevät kulkimiaan ja projektejaan.
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: letukan isolohkolla?

Viesti Kirjoittaja makke »

rvuori kirjoitti:Mites toi moparin kone?Eikö oo väha raskas.Ja viripalikka maksaa vai meinaatko vakioilla ajella.Letukan isolohko olis helpompi.

Reijo
Juha osti ton lohkon ja siihen mm. Wisecon mäntää yms. mun vielä ollessa US. Partsissa hommissa.

Tuo 500 kuutiotuuman lohko on erikoismitoilla oleva GM:n isolohko. Ja siihen hilut kyllä maksaa enemmän kuin tehdaskokoiseen Mopariin. Mut mitä sitä ei harrasteensa eteen tekisi! ;)
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: letukan isolohkolla?

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

makke kirjoitti:Juha osti ton lohkon ja siihen mm. Wisecon mäntää yms. mun vielä ollessa US. Partsissa hommissa.

Tuo 500 kuutiotuuman lohko on erikoismitoilla oleva GM:n isolohko. Ja siihen hilut kyllä maksaa enemmän kuin tehdaskokoiseen Mopariin. Mut mitä sitä ei harrasteensa eteen tekisi! ;)
Mielenkiintoista kun Juha kuitenkin itse sanoo:
juhados kirjoitti:joo jäähän ihan komeesti ja luukut,kone on mopar 440 joka stroukkaan 500seksi,lootaksi tulee 727 perästä ei ole vielä tietoa..autoon tulee jäykkä etukaseli todenäköisesti kahdella lehtijousella.


Eli onko Mopar 440 erikoismittainen GM isolohko? Hitto mää en ymmärrä enää mitään noista jenkkien touhuista, onneksi mää harrastan vaan Vauxeja, niistä jotain sentään tajuan...
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja makke »

Niin joko mä sit tai Juha pihalla tai kyl se lohko on ihan GM tuote.
Venaas jos löydän linkin. Mut ehkä oon vääräs, mut Juha osti sellasen 500 kuutiotuuman lohkon Partsista kyllä.
Ai mut hei... sil oli se yks Mopar koko auto, ehkä tossa kohtaa mietti sen konetta?
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja makke »

Joo Jouni... Nyt selvis ku luin topiccia taaksepäin. Tosiaan Juhalla oli koko auto muistaakseni '66 2dht Fury 440 tekniikalla. Lopulta hän myi auton sellaisenaan ja osti tuo GM:n lohkon Partista. Ja osia pikku hiljaa lisää.
Sä ja mä oikees... ajankohdat vaan pieles. Ja ehkä mä sit taas pieles tästä päivästä mut tähän saakka oikees?
Avatar
MIKAVON
Viscount
Viestit: 1269
Liittynyt: 06 Marras 2006, 00:01

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja MIKAVON »

....
Viimeksi muokannut MIKAVON, 19 Loka 2009, 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se mikä taustapeilistä näkyy on taaksejäänyttä elämää....
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja makke »

MIKAVON kirjoitti:
makke kirjoitti: Sä ja mä oikees... ajankohdat vaan pieles. Ja ehkä mä sit taas pieles tästä päivästä mut tähän saakka oikees?
Voiko tota enään selkeämmin ilmaista :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
On sit sul elämäs joku pieles jos sä muistat joka moottorin oston/myynnin hetkilleen!

Mä en muista ja anteeks!

Oli Juhalla kokö 440 cid Mopar leimassa, myi sen, osti 500 cid GM lohkon hiluineen US Partsista. Mua vittuako kiinnostaa päivät vaan faktat.
Onko siinä sit ton " :mrgreen: :mrgreen: loputtoman avautumisen tarve ellei halua olla tieten tahtoen ilkeä?
Vastaa Viestiin