Mulla on yksi ylimääräinen vanha Victor teksti kaunokirjaimin, laitanko samaan pakettiin tiivisteiden kera? Tarkoitus olisi laittaa alkuviikosta paketti liikkeelle.
Terve Jouni Mulla on yksi FE-n Victor teksti lokasuojsta mutta ei se haittaa vaikka olisi toinenkin Laitan siitäkin pienen korvauksen, eiku mukaan vain. Kiitos myös Terje jo etukäteen....-Masa-
Mallimerkkejä saatu taas kokoelmaan lisää, Kiitos Pekka. Vielä jokunen hukassa, Magnum, Cresta, Chevette, Cavalier......Viscount, Betford Bliz....jne. Saa tarjota, kaikki huomioidaan. -Masa-
Joitakin hienoja ja ainutlaatusia merkkejä olen saanut harrastajilta, Kaunis kiitos kaikille vaivaa nähneille. Toivottavasti vielä löytyisi jokunen merkki.....Cavalier, Bedford Bliz, Ventora 2, Cresta, Viscount, Carlton..... -Masa-
Kiitos... minulla yksi Velox-teksti on, mutta kyllä toinenkin kelpaa. Ja voihan olla, että sinulla oleva on erillainen. Laita sp ja mahollisesti kuva merkistä? Ostan kyllä -Masa-
VX330076 kirjoitti: Joitakin hienoja ja ainutlaatusia merkkejä olen saanut harrastajilta, Kaunis kiitos kaikille vaivaa nähneille. Toivottavasti vielä löytyisi jokunen merkki.....Cavalier, Bedford Bliz, Ventora 2, Cresta, Viscount, Carlton..... -Masa-
Pekka vain mailaamaan ja kertomaan kyseisen merkin hinta? Luulenpa, että se on tässätapauksessa kynnyskysymys. Eikös se VXR ollu sellanen proto...vai oliko se sarjatuotannossa koskaan... -Masa-
VX330076 kirjoitti: Pekka vain mailaamaan ja kertomaan kyseisen merkin hinta? Luulenpa, että se on tässätapauksessa kynnyskysymys. Eikös se VXR ollu sellanen proto...vai oliko se sarjatuotannossa koskaan... -Masa-
Luulempa että Pekka tarkoittaa tätä uudempaa VXR merkkiä, joka on Vauxhallin sporttisempien mallien lisämerkki. Koska se proto oli XVR ...
Aivan oikein, "asia vilipitön" ja hanskassa. Ei niin noi kirjainyhdistelmät hetikään hallussa, pitäis aina käydä tarkistamaan, ennenkö lausuu mitään "ääneen".. -Masa-