Työkalut???

Yleistä Autoharrastukseen liittyvää jutustelua.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jape
Victor
Viestit: 301
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 19:07
Paikkakunta: Torino

Työkalut???

Viesti Kirjoittaja Jape »

Tällänen aihe tässä nyt alkoi pakkasen palelluttamaa mieltä askarruttaan :D
Eli minkähänlaisia työkaluja on tullu tehtaalta näitten Vauxien matkassa?
Pelkkä tunkki ja renkaanpulteille avain vai onko mukana tullu peräti jotain muutakin?
Työn teosta syntyvä ääni on ihana - JOS sen aiheuttaa joku muu kuin minä !
Vauxhall Velox PB 2.6 - 64
Vauxhall Velox PB 3.3 - 65
Vauxhall Viva HC 1800 - 75
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Mulla on semmonen mutterisorvi, joka on ollut jonkun vanhemman Vauxin matkassa, jakoavaimen esiaste. Valussa lukee isolla VAUXHALL, tuskin edes PA:n vaan jonkun vielä vanhemman mukana tullut:?: Juuri samanlainen, kuin kerhon puheenjohtajan nuija, jonka tarkastaja lahjoitti yhdistyksellemme. Kuva tulee myöhemmin tänään. Muuten oon vaan nähnyt pelkän tunkin+veivin, ja pyöränmutteri avaimen.
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
RBL919
Cavalier
Viestit: 67
Liittynyt: 16 Kesä 2008, 12:25

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja RBL919 »

Mulla pitäisi olla myös jakarin esiaste jossain, tullut käytettynä hankitun 1965-mallisen Viva HA:n mukana - tai sitten muuten vaan materialisoitunut lapsuuden kotiini. Aikoinaan kerholehden liitteenä julkaistiin jouluextra, jossa lähinnä koeajoraportteja Vauxeista. Mukana oli myös Tekniikan Maailman raportti HA:sta ja siinä mainitaan vain muutamia työkaluja taulukkotiedoissa, ei kuitenkaan tätä jakarin neanderdal-versiota.

Mustelin että olen ko. jakarista piirtänyt johonkin kerholehteen artikkelin kuvitukseen karikatyyrin mutta ei se nyt osunut silmään kun pdf:iä selailin - jospa joku muu löytää? Kyseessä on sellainen jakari että sen esikuva löytyy lähinnä Aku Ankka-lehdestä. Tosin luulin esikuvan löytyvän myös työkaluvarastoltani valokuvaamista varten mutta eipä vaan löytynyt.

PT
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Mulla oleva on ilmeisesti samanlainen, kuin Jussilla :?:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Jukka K
Magnum
Viestit: 228
Liittynyt: 04 Marras 2006, 21:20

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

Tuo jakoavaimen malli on kyllä aika esiaikainen, siis vanha. Olen nähnyt samanlaisen pappavainaan työkaluissa, ilman Vauxhall tekstiä. Ainakaan ahtaisiin paikkoihin tuolla työkalulla ei ole mitään asiaa.
Avatar
V8FIRENZA
Velox
Viestit: 784
Liittynyt: 06 Marras 2006, 11:01
Paikkakunta: PYHÄSELKÄ

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja V8FIRENZA »

RBL919 kirjoitti:Mulla pitäisi olla myös jakarin esiaste jossain, tullut käytettynä hankitun 1965-mallisen Viva HA:n mukana - tai sitten muuten vaan materialisoitunut lapsuuden kotiini. Aikoinaan kerholehden liitteenä julkaistiin jouluextra, jossa lähinnä koeajoraportteja Vauxeista. Mukana oli myös Tekniikan Maailman raportti HA:sta ja siinä mainitaan vain muutamia työkaluja taulukkotiedoissa, ei kuitenkaan tätä jakarin neanderdal-versiota.

Mustelin että olen ko. jakarista piirtänyt johonkin kerholehteen artikkelin kuvitukseen karikatyyrin mutta ei se nyt osunut silmään kun pdf:iä selailin - jospa joku muu löytää? Kyseessä on sellainen jakari että sen esikuva löytyy lähinnä Aku Ankka-lehdestä. Tosin luulin esikuvan löytyvän myös työkaluvarastoltani valokuvaamista varten mutta eipä vaan löytynyt.

PT
Tämä kyseinen jakarin neanderdal-versio-yksilö taitaa olla nyt minun hallussani, ja toimii VBCF ry:n puheenjohtajan Nuijana :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sain sen haltuuni edelliseltä puh jotajalta...pohojosesta 8)

Toinen samanlainen on kunniapaikalla...ruuvattuna olohuoneen seinälle Vauxhall taulujen välissä :wink:
---***---
Avatar
VX330076
Viscount
Viestit: 1204
Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
Paikkakunta: Tornio

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja VX330076 »

:D On tuo kyllä niin HITEC-tuote, että täytyy omiinkin kokoelmiin jostain löytää...EBay....sieltä se vastaan tulee!! :wink: -Masa-
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
RBL919
Cavalier
Viestit: 67
Liittynyt: 16 Kesä 2008, 12:25

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja RBL919 »

V8FIRENZA kirjoitti:
RBL919 kirjoitti:Mulla pitäisi olla myös jakarin esiaste jossain, tullut käytettynä hankitun 1965-mallisen Viva HA:n mukana - tai sitten muuten vaan materialisoitunut lapsuuden kotiini. Aikoinaan kerholehden liitteenä julkaistiin jouluextra, jossa lähinnä koeajoraportteja Vauxeista. Mukana oli myös Tekniikan Maailman raportti HA:sta ja siinä mainitaan vain muutamia työkaluja taulukkotiedoissa, ei kuitenkaan tätä jakarin neanderdal-versiota.

Mustelin että olen ko. jakarista piirtänyt johonkin kerholehteen artikkelin kuvitukseen karikatyyrin mutta ei se nyt osunut silmään kun pdf:iä selailin - jospa joku muu löytää? Kyseessä on sellainen jakari että sen esikuva löytyy lähinnä Aku Ankka-lehdestä. Tosin luulin esikuvan löytyvän myös työkaluvarastoltani valokuvaamista varten mutta eipä vaan löytynyt.

PT
Tämä kyseinen jakarin neanderdal-versio-yksilö taitaa olla nyt minun hallussani, ja toimii VBCF ry:n puheenjohtajan Nuijana :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sain sen haltuuni edelliseltä puh jotajalta...pohojosesta 8)

Toinen samanlainen on kunniapaikalla...ruuvattuna olohuoneen seinälle Vauxhall taulujen välissä :wink:
No ilmankos sitä ei kotoa löytynytkään, se olikin jo siirretty Martin kokoelmaan.
Selailin joitain kerholehtiä mutta ei sattunut löytymään muuta kuin joku kiertokangen piirros VAUXHALL-tekstillä - piirrosta jakarista ei.

PT
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

VX330076 kirjoitti::D On tuo kyllä niin HITEC-tuote, että täytyy omiinkin kokoelmiin jostain löytää...EBay....sieltä se vastaan tulee!! :wink: -Masa-
Saakai tuommosen lähempääkin :?: :wink: Ei sentään, ei tuosta raaski luopua, huutonetistä ostin ja maksoi muistaakseni jopa 3 euroa ja naapurikunnasta löytyi niin kaveri haki ja toi
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Make
Viscount
Viestit: 1452
Liittynyt: 06 Marras 2006, 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja Make »

En per.ele pääsyt ketään kopauttamaan kokouksissa, et nyt turpa kiinni :!: pääseeköhän Martti :lol:
Vauxholisti jumalan armosta...

Velox 1961
F-Victor Estate 1961
Ventora 1970
VXR 8
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
v.virtanen
VX 4/90
Viestit: 459
Liittynyt: 18 Marras 2006, 18:23
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Työkalut???

Viesti Kirjoittaja v.virtanen »

Minulla on tuollainen autotallin seinällä....Pelastin aikoinaan työpaikan metallinkeräys lootasta :lol:
vauxhall chevette (4kpl)
viva hb SL-90 (projekti)
viva hb deluxe (varaosa)
vauxhall magnum 2300
opel ascona b 2kpl
Vastaa Viestiin