Maailmanlopun Viva
-
- Viscount
- Viestit: 1317
- Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
- Paikkakunta: Pikitien eteläpää.
Re: Maailmanlopun Viva
No jo on menoa tuollainen "turvaan" vienti. Toisaalta hyvä että viedään tienposkesta pois ettei hajotettaisi. Mutta sitten taas ei ilmoiteta kenellekkään että vie.
1970 hb Viva
-
- Nova
- Viestit: 9
- Liittynyt: 06 Maalis 2021, 14:25
Re: Maailmanlopun Viva
Tuohan on ilmiselvä varkaus ja ilkivaltatapaus, ei muuta kuin ilmoitusta poliisille ja hinurit leivättömän pöydän ääreen.
-
- viva
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17 Elo 2022, 10:20
- Paikkakunta: Kerava
Re: Maailmanlopun Viva
Lisää palikoita saapui;
Ideana siis saada tuo Vivan mittaristo digitaaliseksi, testailin tuota gps nopeusmittaria käyttöautossa ja se ei kovin hyvin yhdistä satelliitteihin, tarvii ostella toisenlainen vielä kokeeksi jos olisi parempi yhdistyvyys, tai sitten selvitellä mitä tuo mittari sisältää jos sen siihen saisi jotenkin antennin vahvistimeksi. Mutta selvitellään taas kun päästään sinne asti. Lyhyesti siis; Vanha mittaristo siis irti, sitten joku peltinen taustalevy mihin nuo kiinni, ja päälle tummennettu pleksi jolloin mittarit ei näy. Ehkä oma katkaisija mittareillle johonkin.
Talli on saatu myös kuivattua vesivahingon jälkeen ja saa paremman värin pintaansa. Koitan saada tulevana viikonloppuna tuon tallin maalailtua loppuun, jotta vihdoin pääsisi aloittamaan koneen kasausta. Gulfin värejä yritin etsiä ja livenä nuo näyttää paremmalta kuin kuvassa, vielä tietty puuttuu musta raita tuosta värien välistä, katto tarvii myös maalata valkoiseksi. Projektit etenee hitaasti mutta varmasti.
Ideana siis saada tuo Vivan mittaristo digitaaliseksi, testailin tuota gps nopeusmittaria käyttöautossa ja se ei kovin hyvin yhdistä satelliitteihin, tarvii ostella toisenlainen vielä kokeeksi jos olisi parempi yhdistyvyys, tai sitten selvitellä mitä tuo mittari sisältää jos sen siihen saisi jotenkin antennin vahvistimeksi. Mutta selvitellään taas kun päästään sinne asti. Lyhyesti siis; Vanha mittaristo siis irti, sitten joku peltinen taustalevy mihin nuo kiinni, ja päälle tummennettu pleksi jolloin mittarit ei näy. Ehkä oma katkaisija mittareillle johonkin.
Talli on saatu myös kuivattua vesivahingon jälkeen ja saa paremman värin pintaansa. Koitan saada tulevana viikonloppuna tuon tallin maalailtua loppuun, jotta vihdoin pääsisi aloittamaan koneen kasausta. Gulfin värejä yritin etsiä ja livenä nuo näyttää paremmalta kuin kuvassa, vielä tietty puuttuu musta raita tuosta värien välistä, katto tarvii myös maalata valkoiseksi. Projektit etenee hitaasti mutta varmasti.
Markus Vuortio
-
- viva
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17 Elo 2022, 10:20
- Paikkakunta: Kerava
Re: Maailmanlopun Viva
Autotalli on saanut viime näkemästä hieman lisää maalia pintaan, on siellä vähän muutenkin paikkoja joita tarvii vielä maalailla ja korjailla ennen kun voi sanoa sitä valmiiksi. Katto pitäisi maalata vielä pariin kertaan että saa siitä kokonaan valkoisen, parissa kulmassa on valumaa ja musta raita jäi joistain kohtaa teippiin kiinni kun poistin rajauksia. Mutta hommat etenee, ideana olisi saada kotiteatterikaiuttimet kattoon joka nurkkaan ja tuonne takaseinän varastohuoneen oven viereen työkalukaapisto, Julassa olen seuraavanlaista ratkaisua katsellut:
Mutta katsotaan nyt koska tuollaiseen löytyy varaa, luultavasti maalaan alakaappien ovet oranssilla ja yläkaapit tuolla sinisellä jolla seinät on, eli pidetään Gulf teema yllä koko huoneessa, kasa peltikylttejä ja tauluja on tulossa myös seiniä koristamaan, mutta ehkä vasta kun suurin osa kaikesta niinsanotusta työstä on tehty Vivan osalta tallissa ettei tarvi niin paljoa varoa seiniä tuolla, tosin käyttöä varten tämä tila on tehty joten eipä sitä sen kummemmin tarvi varoa, eiköhän nuo värit patinoidu nätisti vaikka hieman öljyä ja kädenjälkiä seinille tulevaisuudessa tulisi.
Todellisuudessahan autotallin tila on tällä hetkellä tuo, eli Fordin v6 auki pitkin lattiaa.
Vanhat jakorattaat. Eli tuo ylempi (nokka-akselin) on joku fibre ratas, joka jo kädessä tuntuu jotenkin hyvin pehmoiselta materiaalilta.
Uudet on teräsrattaat.
Öljypohjakin tarvi mielestäni hieman väriä.
Vanha öljynpaineanturi, josta ilmeisesti syttyy vain valo mittaristoon, Vivaan kuitenkin tulee tosiaan digitaalinen näyttö josta pitäisi nähdä reaaliajassa tuo paine, saa nähdä sitten toimiiko koko mittari idea vai vaihdetaanko loppujen lopuksi takaisin analogisiin. Kierteenmuuntimen tuo vaati, uusi anturi on 1/8 tuuman kierteellä kun vanha taisi olla 1/4 tuuman kierteellä.
Laitetaan nyt samalla hieman väriä jakopään koppaankin niin saadaan samat värit konehuoneeseen kuin auton ulkopuolellekin.
Eli tällä hetkellä uusi nokka-akseli on koneessa, jakorattaat on vaihdettu teräksisiin, uudet nostajat odottavat paikoillaan kansia, mutta venttiilinjouset on vielä vaihdettava. Koitan tänään ehtiä hakemaan työkalun joka helpottaa tuota jousien vaihtoa, välillä tuntuu että sitä on kaikki työkalut mitä tarvii, mutta törmääkin hetkeen josta ei pääse eteenpäin ilman tiettyä työkalua. Nyt ei pitäisi enään kovin kaukana tulevaisuudessa olla tuo nokka-akselin sisäänajo, linkkaan sitten videon tännekin kun siihen pisteeseen päästään. Muuta suurempaa ei pitäsi olla kuin tuo jousien vaihto, jonka jälkeen kone kasaan uusilla tiivisteillä ja käymään, tietty kaikki säätö sitten ennen käyttöä, eli venttiilin välykset, kaasarin säädöt ja ajoitus jne, mutta lähellä ollaan jo. Sitten kun nokka on sisäänajettu, niin öljyjen vaihto + suodatin, ne löytyykin jo odottamassa tallissa. Toivottavasti vanhat jäähdytinletkut kestää tuon aikaa, olen jo hieman tutkiskellut josko ostelisi siniset silikoniletkut ja tekisi itse tuon jäähdytysletkuviidakon niillä kuntoon. Syyläriäkään ei ole tähän hätään, mutta sisäänajo onnistunee kun saan puutarhaletkun kiinni koneeseen. Ladan syyläriä olen katsellut, jossa olisi lähdöt kuskin paikalta katsottuna ylhäällä vasemmalla ja alhaalla oikealla, mutta sopivan halpaa tai käytettyä ei ole vielä ilmaantunut.
Vivan koriin ei ole vielä tullut uutta, mutta eiköhän ensi kerralla ole siitäkin kerrottavaa.
Markus Vuortio
-
- Viscount
- Viestit: 1317
- Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
- Paikkakunta: Pikitien eteläpää.
Re: Maailmanlopun Viva
No jopas on edennyt.
Teräs rattaat jakopäässä pitää ääntä sitten aika kovastikkin. Siksi todennäköisesti on tehdas mennyt komposiittirattaaseen. Varsinkin jos jakopää on ns raskas pyörittää ja kone on kovila puristuksilla niin ratasjakopää pitää kovaa ujellusta.
Öljynpaineantureitahan on olemassa sellaisia missä on valolle oma kärkensä ja sitten anturille potentiometri. VDO lla saa ihan valita kierteen, painealueen, kärjen painerajan yms.
Teräs rattaat jakopäässä pitää ääntä sitten aika kovastikkin. Siksi todennäköisesti on tehdas mennyt komposiittirattaaseen. Varsinkin jos jakopää on ns raskas pyörittää ja kone on kovila puristuksilla niin ratasjakopää pitää kovaa ujellusta.
Öljynpaineantureitahan on olemassa sellaisia missä on valolle oma kärkensä ja sitten anturille potentiometri. VDO lla saa ihan valita kierteen, painealueen, kärjen painerajan yms.
1970 hb Viva
- Mc_Viima
- Carlton
- Viestit: 85
- Liittynyt: 08 Syys 2009, 17:07
- Paikkakunta: Loppi, Läyliäinen
Re: Maailmanlopun Viva
SamiK kirjoitti: ↑05 Heinä 2024, 11:41 No jopas on edennyt.
Teräs rattaat jakopäässä pitää ääntä sitten aika kovastikkin. Siksi todennäköisesti on tehdas mennyt komposiittirattaaseen. Varsinkin jos jakopää on ns raskas pyörittää ja kone on kovila puristuksilla niin ratasjakopää pitää kovaa ujellusta.
Öljynpaineantureitahan on olemassa sellaisia missä on valolle oma kärkensä ja sitten anturille potentiometri. VDO lla saa ihan valita kierteen, painealueen, kärjen painerajan yms.
Tuosta syystä juu noita fiiberi pyöriä laittaneet noihi
- Mc_Viima
- Carlton
- Viestit: 85
- Liittynyt: 08 Syys 2009, 17:07
- Paikkakunta: Loppi, Läyliäinen
Re: Maailmanlopun Viva
Noita v6 muutamat korjaillu ja muutama juttu kun sulla tuo nyytti levällään ni, kato missä kunnossa on öljypumpun ja virran jakajan väliin tuleva kuusiokolo mallinen väli tanko, niistä tuppaa kulumaan kulmat pyöreiksi, jos vähäki kulumaa kannattaa uusia, lähtee alapäin vetämällä pois kun ö pumppu irti. Sit toinen että vippa akseleille kansiin on öljy kanava auki noista monasti tukkeutuu tai nokka akselin laakeri pyörähtäny tukkien kanavan kansiin.
- Mc_Viima
- Carlton
- Viestit: 85
- Liittynyt: 08 Syys 2009, 17:07
- Paikkakunta: Loppi, Läyliäinen
Re: Maailmanlopun Viva
Termari kanssa jouduin kikkalee yhe granadan kanssa kun on tuol alhaalla termarin alue jäähtyy aika hyvin ni meinasi lämpöjä pitää korkeana helteillä ni hommasin v4 saapiin tarkotetun 74 asteisen termarin ni se auttoi lämpö ropleemiin, mutta se voi tuos rojektissa olla eri asia vai tuleeko syylari puhallin ym mimmoset
-
- viva
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17 Elo 2022, 10:20
- Paikkakunta: Kerava
Re: Maailmanlopun Viva
Noniin, taas voisi hieman päivitellä tätäkin, kone on aikalailla kasassa taas, termostaattia en löytänyt tähän hätään vielä, ainakaan tuota ehdotettua 74 asteista, se sinne tulee varmaan laitettua kun sen jostain löydän, en myöskään ole vielä etsinyt puhallinta tuohon syyläriin, etsitään sitten kun saadaan kone nokalle ja nähdään vähän että mihin kaikki palikat asettuvat konehuoneessa, eli vastaus toisinsanoen on että erillinen sähköflekti tulee autoon. Nokkaratas on toki teräksisenä äänekäs, mutta ei tarvi ainakaan murehtia että se räjähtäisi heti alkuunsa.
Öljynpaineet oli hyvät kun tuota aloin sisäänajamaan (Linkki videoon alempana), joten sitä kuusiokolo välitankoa en vaihtanut, eipä se tietty iso homma olisi ollut, mutta kone oli jo melkein kasattu kun tuon kommentin huomasin, voi tietty olla että vaihdan tuon vielä ennen koneen nostoa paikoilleen.
Kent Camsin venttiilinjouset.
Venttiilinkopat sai uuden, teemaan sopivan värin pintaan.
Ulkokuoreen on sen verran tullut muutosta että pulttasin nuo Holden Toranan levikkeet kiinni, veikkaan että aikalailla näille sijoille nuo asettuvat lopullisesti. Hieman niitä silti joutuu muokkaamaan että saa ne istumaan täydellisesti.
Aloin kuiduttamaan etuspoileria myös tuohon, sitä nyt tarvii vielä muokata rankalla kädellä. Mutta näkeepähän hieman myös suuntaa mihin ollaan sen kanssa menossa. Kuten huomaa niin konepellissä ja lokarissa on vielä myös koritöitä tehtävänä.
Kone suurimpiirtein nipussa, hieman letkuja tuli tämän kuvan jälkeen vielä vaihdettua, etteivät nuo jääneet niin kieroon, katsotaan sitten kun asennetaan koko paketti autoon että mistä saadaan siniset, taipuisat letkut syyläriltä koneelle, syyläri itseassa on Ladasta. Uudet katkojankärjet hain ennen starttia vielä samaisena aamuna Motonetistä.
Ainoat tiivisteet mitä en vaihtanut, oli vesipumpun tiivisteet, ne tottakai murenivat kun täytin syylärin vedellä ja laitoin käyntiin. Uudet tiivisteet ovat siihen matkalla ja tulevat päivän tai kahden sisällä, saadaan sitten jatkettua sisäänajoa. Tässä video siitä kauanko vanhat tiivisteet kestivät kun koneen sai käyntiin : https://youtu.be/OaiwLIlsgwc?si=ZK715uCXYVyTBKVh
Ajattelin myös tehdä pakoputket ja pakosarjat alusta loppuun, joten tällainen härveli tuli hankittua myös. Katsotaan mitä siitä tulee sitten kun siihen asti saadaan edettyä.
Öljynpaineet oli hyvät kun tuota aloin sisäänajamaan (Linkki videoon alempana), joten sitä kuusiokolo välitankoa en vaihtanut, eipä se tietty iso homma olisi ollut, mutta kone oli jo melkein kasattu kun tuon kommentin huomasin, voi tietty olla että vaihdan tuon vielä ennen koneen nostoa paikoilleen.
Kent Camsin venttiilinjouset.
Venttiilinkopat sai uuden, teemaan sopivan värin pintaan.
Ulkokuoreen on sen verran tullut muutosta että pulttasin nuo Holden Toranan levikkeet kiinni, veikkaan että aikalailla näille sijoille nuo asettuvat lopullisesti. Hieman niitä silti joutuu muokkaamaan että saa ne istumaan täydellisesti.
Aloin kuiduttamaan etuspoileria myös tuohon, sitä nyt tarvii vielä muokata rankalla kädellä. Mutta näkeepähän hieman myös suuntaa mihin ollaan sen kanssa menossa. Kuten huomaa niin konepellissä ja lokarissa on vielä myös koritöitä tehtävänä.
Kone suurimpiirtein nipussa, hieman letkuja tuli tämän kuvan jälkeen vielä vaihdettua, etteivät nuo jääneet niin kieroon, katsotaan sitten kun asennetaan koko paketti autoon että mistä saadaan siniset, taipuisat letkut syyläriltä koneelle, syyläri itseassa on Ladasta. Uudet katkojankärjet hain ennen starttia vielä samaisena aamuna Motonetistä.
Ainoat tiivisteet mitä en vaihtanut, oli vesipumpun tiivisteet, ne tottakai murenivat kun täytin syylärin vedellä ja laitoin käyntiin. Uudet tiivisteet ovat siihen matkalla ja tulevat päivän tai kahden sisällä, saadaan sitten jatkettua sisäänajoa. Tässä video siitä kauanko vanhat tiivisteet kestivät kun koneen sai käyntiin : https://youtu.be/OaiwLIlsgwc?si=ZK715uCXYVyTBKVh
Ajattelin myös tehdä pakoputket ja pakosarjat alusta loppuun, joten tällainen härveli tuli hankittua myös. Katsotaan mitä siitä tulee sitten kun siihen asti saadaan edettyä.
Markus Vuortio
-
- viva
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17 Elo 2022, 10:20
- Paikkakunta: Kerava
Re: Maailmanlopun Viva
Taas hieman takapakkia, uudet tiivisteet on nyt vesipumpussa, mutta ilmeisesti on laakerin tiiviste mennyt, eli tarvii vaihtaa koko pumppu, katsotaan koska siihen on varaa. Tässä on tulossa muitakin rahareikiä lähiaikoina.
Voi olla että kohta tarvinee nostaa kone nurkaan talviteloille, että saan vielä tässä syksyn aikana etuakselinkin irti, jotta pääsen aloittamaan isomman akselin entisöinnin, tarkoitushan on siihen vaihtaa jo aiemmin ostamani puslat, ja tarkastaa jarrut jne että ovat sitten toimintakuntoiset kun saadaan akseli takaisin kiinni.
Montakohan osaa ison ja pienen akselin välillä on sellaista jotka pystyy keskenään vaihtamaan?
Olisikohan alatukivarret olleet isossa akselissa jostain kohtaa läpi ruosteessa, eli jos nuo saisi pienestä akselista vaihdettua, niin ei tarvisi alkaa niitä etsimään kissojen ja koirien kanssa.
Korin kanssa ei luultavasti montaa päivää mene hitsatessa, joten olen sen laittoa tarkoituksella jättänyt vähän taka-alalle, pääasia olisi saada ensin tekniikka kuntoon, että tiedetään että koko laitos saadaan liikkumaan ja pysähtymään. Toisaalta jos saan sisäänajettua tuon koneen vielä tässä syksyn aikana loppuun asti ja etuakselin valmiiksi tallissa talven aikana, niin heti keväällä pääsee tekemään moottorin kannakkeet, kun uusi akseli on paikallaan. Välillä sitä kyllä on hieman liian optimistiset tavoittet aikataulun suhteen kun elämässä sattuu ja tapahtuu kaikkea muutakin. Mutta jos aikataulu jokseenkin pitää, niin keväällä olisi etupää kasassa ja sitten tarvisi vielä taka-akseli entisöidä, en tosin ole vieläkään löytänyt 1800/2300 taka-akselia.
Katsotaan mitä tuleman pitää, into ei ole kaikonnut, vaikka aikaa kuluu, tarvisi vain löytää aina muutama tunti kalenterista saada tätä projektia eteenpäin.
Voi olla että kohta tarvinee nostaa kone nurkaan talviteloille, että saan vielä tässä syksyn aikana etuakselinkin irti, jotta pääsen aloittamaan isomman akselin entisöinnin, tarkoitushan on siihen vaihtaa jo aiemmin ostamani puslat, ja tarkastaa jarrut jne että ovat sitten toimintakuntoiset kun saadaan akseli takaisin kiinni.
Montakohan osaa ison ja pienen akselin välillä on sellaista jotka pystyy keskenään vaihtamaan?
Olisikohan alatukivarret olleet isossa akselissa jostain kohtaa läpi ruosteessa, eli jos nuo saisi pienestä akselista vaihdettua, niin ei tarvisi alkaa niitä etsimään kissojen ja koirien kanssa.
Korin kanssa ei luultavasti montaa päivää mene hitsatessa, joten olen sen laittoa tarkoituksella jättänyt vähän taka-alalle, pääasia olisi saada ensin tekniikka kuntoon, että tiedetään että koko laitos saadaan liikkumaan ja pysähtymään. Toisaalta jos saan sisäänajettua tuon koneen vielä tässä syksyn aikana loppuun asti ja etuakselin valmiiksi tallissa talven aikana, niin heti keväällä pääsee tekemään moottorin kannakkeet, kun uusi akseli on paikallaan. Välillä sitä kyllä on hieman liian optimistiset tavoittet aikataulun suhteen kun elämässä sattuu ja tapahtuu kaikkea muutakin. Mutta jos aikataulu jokseenkin pitää, niin keväällä olisi etupää kasassa ja sitten tarvisi vielä taka-akseli entisöidä, en tosin ole vieläkään löytänyt 1800/2300 taka-akselia.
Katsotaan mitä tuleman pitää, into ei ole kaikonnut, vaikka aikaa kuluu, tarvisi vain löytää aina muutama tunti kalenterista saada tätä projektia eteenpäin.
Markus Vuortio
-
- Viscount
- Viestit: 1317
- Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
- Paikkakunta: Pikitien eteläpää.
-
- Viscount
- Viestit: 1457
- Liittynyt: 06 Marras 2006, 14:55
- Paikkakunta: Oulu
Re: Maailmanlopun Viva
Vauxholisti jumalan armosta...
Velox 1961
F-Victor Estate 1961
Ventora 1970
VXR 8
Velox 1961
F-Victor Estate 1961
Ventora 1970
VXR 8
-
- viva
- Viestit: 23
- Liittynyt: 17 Elo 2022, 10:20
- Paikkakunta: Kerava
Re: Maailmanlopun Viva
Pientä päivitystä taas. Autotalli sai kaapit nyt seinille, työkaluseinä tarvii vielä kiinittää, siihen tosin tarvinne vaimon apua että saa sen suoraan, yksin ei kädet riitä merkkailemaan proppujen paikkoja, joten se saa nojailla työtason takana seinään siihen asti. Saapahan romua piiloon kaappeihin nyt ainakin toistaiseksi.
Kaappien ovet tulee maalailtua seinän värityksellä, yläosa sinisellä, alaosa oranssilla, kun onnistun saamaan tilaa jossain vaiheessa talliin/pihaan. Jostain tarvisi myös saada sähköt vedettyä työtason viereen että saa latailtua työkaluja jne tason päällä. Tietty musiikilaitteet tarvii myös virtajohdolle paokkansa ja ja ja... kaikkea hommaa olisi kun ehtisi tekemään.
Tämäkin tuli tehtyä viikonloppuna, eli etuakselin irroitus, meinasin tehdä tämän jo vuosi sitten, mutta mikälie este tuli silloin ja auto jäi lumen alle, nyt siispä tarvii ottaa projektiksi tuo talven aikana.
Vihdoin akseli on tallin lämmössä, tarvii vielä tehdä useampi matka pahvinkierrätyspisteelle, kaapeista tuli sen verran pahvia ettei kerta riitä. Saa varmaan tunkea myös roskiksen täydeltä styroksia, sitä kun on melkein enemmän kuin pahvia tallissa nyt.
Auto on nyt toistaiseksi näin pihalla, pukit ja puupölkyt pitänee sen paikoillaan kevääseen, huomenna taitaa alkaa lunta satamaan taas, niin ei tiedä koska seuraavan kerran pääsisi auton alle, joten hyvään aikaan sain tämän homman alta pois. Katsotaan tarvitaanko jotain lisäosia tuohon etuakselin rakenteluun, nyt on ainakin puslat hyllyssä odottamassa. Jatketaan kun saan taas hetken aikaa uppoutua tähän projektiin.
Kaappien ovet tulee maalailtua seinän värityksellä, yläosa sinisellä, alaosa oranssilla, kun onnistun saamaan tilaa jossain vaiheessa talliin/pihaan. Jostain tarvisi myös saada sähköt vedettyä työtason viereen että saa latailtua työkaluja jne tason päällä. Tietty musiikilaitteet tarvii myös virtajohdolle paokkansa ja ja ja... kaikkea hommaa olisi kun ehtisi tekemään.
Tämäkin tuli tehtyä viikonloppuna, eli etuakselin irroitus, meinasin tehdä tämän jo vuosi sitten, mutta mikälie este tuli silloin ja auto jäi lumen alle, nyt siispä tarvii ottaa projektiksi tuo talven aikana.
Vihdoin akseli on tallin lämmössä, tarvii vielä tehdä useampi matka pahvinkierrätyspisteelle, kaapeista tuli sen verran pahvia ettei kerta riitä. Saa varmaan tunkea myös roskiksen täydeltä styroksia, sitä kun on melkein enemmän kuin pahvia tallissa nyt.
Auto on nyt toistaiseksi näin pihalla, pukit ja puupölkyt pitänee sen paikoillaan kevääseen, huomenna taitaa alkaa lunta satamaan taas, niin ei tiedä koska seuraavan kerran pääsisi auton alle, joten hyvään aikaan sain tämän homman alta pois. Katsotaan tarvitaanko jotain lisäosia tuohon etuakselin rakenteluun, nyt on ainakin puslat hyllyssä odottamassa. Jatketaan kun saan taas hetken aikaa uppoutua tähän projektiin.
Markus Vuortio
-
- Viscount
- Viestit: 1317
- Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
- Paikkakunta: Pikitien eteläpää.