Etelän tapaaminen 6.-8.6.2025 Ikaalinen

Tiedätkö jonkun mielenkiintoisen tapahtuman? Kerro meillekkin.
-Jouni-
Velox
Viesti:

Etelän tapaaminen 6.-8.6.2025 Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

HOX HOX HOX HOX

VBCF ry. Etelän tapaaminen järjestetään Ikaalisissa 6.-8.6.2025. Laita kalenteriin! Majoitustilaa on kaikille ja hinnat 150-220€ / viikonloppu.

Majoitus hotelli Termessä. https://jplomat.fi/hotelli-terme pienemmät huoneet 2-3hlö 150e ja isommat 4-5hlö 220e / viikonloppu. Omat liinavaatteet mukaan. Pienempiä huoneita on runsaasti.

Erillishinnasta saatavilla myös liinavaatteet ja huoneen loppusiivous. Nämä ja muut lisäpalvelut tulee sopia itse hotellin kanssa ennen tapaamista. Hotelli haluaa huoneista kootusti varaukset ja siksi sitovat varaukset minulle, 28.3.2025 mennessä sähköpostilla: jouni@pirsa.fi tai whatsapp / SMS O4O96O3473

Soittamalla tehtyjä varauksia ei ole, koska sitovuus tarvitaan ja pitää olla mustaa valkoisella.

Yhteisruokailusta lauantaille kiinnostus myös varauksen yhteydessä. Yhteisruokailu järjestetään Cruisingin yhteydessä ravontola Tei-Tuvassa.

HOX HOX HOX HOX
kovanma
Cresta

Re: Etelän tapaaminen 6.-8.6.2025 Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja kovanma »

HOX HOX HOX

JOUNI ODOTTAA VIELÄ VIIKONLOPUN MAJOITUS VARAUKSIA !! VARAUKSET JOUNI@PIRSA.FI. TAI o4o - 96o 3473. LISTA LÄHTEE MAANANTAINA 31.3-25 MAJOITUKSEN TARJOAJALLE !! TÄMÄN JÄLKEEN VARAUKSET TULEE TEHDÄ ITSE JA HINNAT EIVÄT OLE ENÄÄ TARJOUKSEN MUKAISET !!!
Marko Kovanen
Vastaa Viestiin