Huolto Uutiset

Vauxhall autoille ja muulle Vauxhall ja vain Vauxhall aiheiselle materiaalille tarkoitettu myyntikanava.
Petteri A
viva

Huolto Uutiset

Viesti Kirjoittaja Petteri A »

Nyt tarjolla kelpo valikoima Suomen General Motors Oy:n aikoinaan julkaisemia Huolto Uutiset -lehtiä alkaen vuodesta 1962 > eteenpäin viimeiseen ilmestyneeseen numeroon vuonna 1981 asti.
Etenkin siltä mielenkiintoisemmalta ajalta eli 60-luvun loppupuoli ja 70-luku. Riippuen tietenkin omasta kiinnostuksesta...
Suurin osa lehdistä hyväkuntoisia, jopa ihan arkistokappaleita.
Löytyy vielä jopa kokonaisia vuosikertojakin!
Näissä on paljon aitoa "tehtaantietoa" sen ajan autoista ja tekniikasta.
Eniten tietenkin Opel ja Vauxhall, mutta paljon myös Bedford ja jonkinverran myös GM-USA.
Nyt on siis oiva ja edullinen tilaisuus täydentää omaa kokoelmaa tai peräti aloittaa (loputon) keräily...
Huolto Uutiset aloitti ilmestymisen vuonna 1935 ja toinen maailmansota katkasi lehden ilmestymisen, luonnollisesti...
Huolto Uutiset palasi jälleen Suomen General Motorsin huolto- ja varaosaosaston julkaisuksi sodan jälkeen ja se ilmestyi aina vuoteen 1981 saakka.

Näitä on viimevuosina ollut aika harvakseltaan myynnissä ja esim. Teivon Swapissa on törmännyt jopa ihan 70-80 luvun numeroihin jotka repaleisia, sotkettuja, kastuneita yms. ja hintapyyntö 20 eur/kpl!!!??? :shock: Ei hitto!
Itse olen näitä keräillyt vuodesta 1989 lähtien ja oma kokoelmakin on vielä "puutteellinen"
Mutta, nyt on siis ylimääräisiä ja joutilaita kaupan, ja ihan Sulo Vilénin sanoina; halvalla! :mrgreen:

Listaa en ole näistä tehnyt, toki voidaan tehdä, mutta lähetä mielummin oma puutelistasi mulle niin tsekkaan mitä löytyy.
Lehtinivaskat sijaitsevat Nurmijärvellä ja niitä saa tulla "penkomaan" arkisin klo 18.00 > 21.00 välillä ja muutoinkin erikseen sovittaessa.

Ota yhteyksiä mikäli kiinnostusta > Petteri.Alanne@netti.fi :D