Aktiviteettia tähän osastoon...

Jäsenet esittelevät kulkimiaan ja tekeilläolevia projekteja. Vain VBCF jäsenet voi kirjoittaa kaikki toki lukea.
Sirpa
Firenza
Viestit: 148
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 01:29

Re: vauxhall viva HB estate deluxe

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

-Jouni- kirjoitti:..., mutta sen verran täytyy sanoa, että osio jäsenten kulkimet tarkoittaa nimen omaan jäsenten kulkimia, henkilökohtaisia sellaisia, en minäkään ajatellut tehdä tarinaa muutakuin niistä itselläni olevista autoista, joten hiukan raakkaan noista MIKAVON:n latteista....
.. :?: :?:

MITÄ! Tässä nyt jälleen herätellään toiveita ettei noi kaikki oliska meidän, voisko joku please hakea omansa pois jos niin on :shock:
Avatar
MIKAVON
Viscount
Viestit: 1269
Liittynyt: 06 Marras 2006, 00:01

Re: vauxhall viva HB estate deluxe

Viesti Kirjoittaja MIKAVON »

-Jouni- kirjoitti:sen verran täytyy sanoa, että osio jäsenten kulkimet tarkoittaa nimen omaan jäsenten kulkimia, henkilökohtaisia sellaisia, en minäkään ajatellut tehdä tarinaa muutakuin niistä itselläni olevista autoista, joten hiukan raakkaan noista MIKAVON:n latteista....
PITÄÄKÖ MUN PRKL SKANNATA REK.OTTEET NÄKYVILLE JOTTA AUTOJENI OMISTUS SUHTEET VALOTTUU MYÖS JOUNILLE JOKA EI ILMEISESTIKÄÄN PYSTY ENÄÄN VASTAAMAAN HUUTOONSA :twisted:
Se mikä taustapeilistä näkyy on taaksejäänyttä elämää....
Avatar
Tsledge
Ventora
Viestit: 622
Liittynyt: 18 Kesä 2007, 21:41

Re: vauxhall viva HB estate deluxe

Viesti Kirjoittaja Tsledge »

Eipä taida olla miehessä vastusta? Jahka mä pääsen kotio täältä korpienkätköistä niin laitan kyllä kuvia ja niiden tueksi jonninjoutavaa tekstitystä. :P
Morjens!-sano komeet toisilleen..
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

Juu tunnustan MIKAVON että olen erehtynyt :oops: Jotenkin annoin itselleni jossain kohtaa ymmärtää että Venetsian vehkeen omistaisi nykyään toinen harrastaja tuolta itä-suomen suunnalta. Sorry, ei ollut tarkoitus, mutta mokasin taas :oops: Toisaalta sentään kehtaan myöntää tilanteen:)
Avatar
MIKAVON
Viscount
Viestit: 1269
Liittynyt: 06 Marras 2006, 00:01

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja MIKAVON »

-Jouni- kirjoitti:Juu tunnustan MIKAVON että olen erehtynyt :oops: Jotenkin annoin itselleni jossain kohtaa ymmärtää että Venetsian vehkeen omistaisi nykyään toinen harrastaja tuolta itä-suomen suunnalta. Sorry, ei ollut tarkoitus, mutta mokasin taas :oops: Toisaalta sentään kehtaan myöntää tilanteen:)
Herkkänahkaisempi kaveri olis jo pahottanu mielensä sun kirjotuksista, kehtasit väittää mun esittelevän muiden autoja ominani :evil: mut onni onnettomuudessa, mul on lääkitys joka nostaa itsetunnon pilviin ja muuttaa velat saataviksi joten päätin kopauttaa sua kevyesti ko seuraavan kerran kohdataan jonka jälkeen sä voit pyytää anteeks tarjoamalla pitsan ja pari kaljaa :mrgreen:

Vakavasti ottaen: toi linjaus, että kulkimien tulee olla esilleasettajan omia ei oikein palvele ketään. Oli just päivällä erään henkilön kanssa juttua muutamista VBCF:n jäsenten kulkimista, joita voitais laittaa esille vaan kun näiden autojen omistajat eivät itse käytä tietokonetta netistä puhumattakaan niin olisko tässä kohtaa syytä tarkistaa kyseistä kantaa?
Se mikä taustapeilistä näkyy on taaksejäänyttä elämää....
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

Juu juu, ilman muuta, kaikki esille vaan. Mutta tuo tarjoukseni... Se oli vain niiden nimetyn 4 henkilön omia kulkimia kohtaan heitetty... Ei mullakaan kalustoa ole riittämättömästi.... :shock:

Siis ilman muuta kuvia ja tarinaa esiin, laitoinhan minäkin tuon Firenzan esille, vaikke omistussuhdetta siihen taida ollakaan. Mahdollisimman kattavasti esille, tarinan kera. Olisihan ne tietysti hienoa saada vielä tuonne varsinaisen sivun Galleriaankin. Galleriaan voisi laittaa kuvia myös kokoontumisista vuosien varrelta, eli jos jolla kulla olisi kuvamateriaalia, uskoisin että Webmasterin avustuksella tuonne kerhon Gallery sivulle niistä saisi hienoa materiaalia.

No on se hyvä ettet MIKAVON ny ihan kokonaan suuttunu, ja jos mua tökkäät tökkään takas, ja sitte juodaan molemmat omat juomat ja syödään omat murkinat, iloisesti naurahdellen.... :D :D :D

Pahoittelen myös sitä että vastaukseni kesti tuonne osioon, ukon ilma rikkoi ADSL päätelaitteen, ja sain uuden vasta puolen yön jälkeen kaverilta lainaksi... Maanantain atarttee hakee ihan uusi ittelle.... Kyl mä yritän huutoihinin vastailla :?
Avatar
MIKAVON
Viscount
Viestit: 1269
Liittynyt: 06 Marras 2006, 00:01

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja MIKAVON »

-Jouni- kirjoitti:No on se hyvä ettet MIKAVON ny ihan kokonaan suuttunu, ja jos mua tökkäät tökkään takas, ja sitte juodaan molemmat omat juomat ja syödään omat murkinat, iloisesti naurahdellen.... :D :D :D
Sähän olet ihan pummi, sä tarkotat että mun tulis itse kustantaa omat juomani? ei h*lvetti, on kaverilla pokeria :shock:
Se mikä taustapeilistä näkyy on taaksejäänyttä elämää....
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

Joo, kato köyhyys ajaa miehen mitä ihmeellisempiin urotekoihin, kaikkimitä pummaamalla säästää voi sitte hyvällä omallatunnolla tuhlata vaikka englannissa Vauxhall osiin 8)
Avatar
MIKAVON
Viscount
Viestit: 1269
Liittynyt: 06 Marras 2006, 00:01

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja MIKAVON »

-Jouni- kirjoitti:Joo, kato köyhyys ajaa miehen mitä ihmeellisempiin urotekoihin, kaikkimitä pummaamalla säästää voi sitte hyvällä omallatunnolla tuhlata vaikka englannissa Vauxhall osiin 8)
Kandee olla tarkkana missä pummaa :wink: olikos se SuomenTuruus missä poliisi on alkanu sakottamaan kerjäläisiä :mrgreen:
Se mikä taustapeilistä näkyy on taaksejäänyttä elämää....
SamiK
Viscount
Viestit: 1308
Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
Paikkakunta: Pikitien eteläpää.

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja SamiK »

Kyl mun mielestä saa laittaa muidenkin autoja esille, kunhan tekstissä mainitsee kenen on. Nimimerkillä tai nimellä. Mode vois myös joko siirtää tai kopioida tiedot galleryyn jos ajokin omistaja sallii tms ? Tottakai laitteen omistajan luvalla .....
1970 hb Viva
Avatar
Tsledge
Ventora
Viestit: 622
Liittynyt: 18 Kesä 2007, 21:41

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja Tsledge »

Nämä helle säät ovat sekoittaneet näiden hienojen herrojen päät... :mrgreen:
Morjens!-sano komeet toisilleen..
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

SamiK kirjoitti:Kyl mun mielestä saa laittaa muidenkin autoja esille, kunhan tekstissä mainitsee kenen on. Nimimerkillä tai nimellä. Mode vois myös joko siirtää tai kopioida tiedot galleryyn jos ajokin omistaja sallii tms ? Tottakai laitteen omistajan luvalla .....


Tämä juuri olisi tarkoitus, tosin minä Moderaattorina en voi sitä tehdä, koska Webmaster on eri henkilö. Mahdollisimman paljon kun vain saataisiin kalustoa esittelyyn, mahdollisimman runsain kuvien kera. Olisi täällä tilaa SamiK:n kulkimellekin... :P
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

MIKAVON kirjoitti:Kandee olla tarkkana missä pummaa :wink: olikos se SuomenTuruus missä poliisi on alkanu sakottamaan kerjäläisiä :mrgreen:
Onneksi en ole Turkulaist verta, enkä tule olemaan... Tampereen ja Turun välithän ovat kaikkien hyvässä tiedossa.
SamiK
Viscount
Viestit: 1308
Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
Paikkakunta: Pikitien eteläpää.

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja SamiK »

-Jouni- kirjoitti:
Tämä juuri olisi tarkoitus, tosin minä Moderaattorina en voi sitä tehdä, koska Webmaster on eri henkilö. Mahdollisimman paljon kun vain saataisiin kalustoa esittelyyn, mahdollisimman runsain kuvien kera. Olisi täällä tilaa SamiK:n kulkimellekin... :P
Nomut sehän on jo galleriassa ja minunauto.com issa :wink: Mut kait mä voin laittaa jonku foton ja pikarimpsun tekstiä.
1970 hb Viva
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Aktiviteettia tähän osastoon...

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

No niin nythän se viva komeilee jo täälläkin, niin sitä pitää....
Vastaa Viestiin