Ostetaan G Astraan (Opel) sopiva Vauxhall-maski. Myös korin merkit kiinnostavat.
Otetaan vastaan myös hyviä neuvoja ja vinkkejä, mistä ko osia voisi kysellä...
Jos Opelista sais Vauxhallin
G Astran Vauxhall maskeja on ollut tarjolla aina sillointällöin tuolla OCF:lläkin ja Huutonetissä, nim vivapekallakin oli joskus tommonen maski, laita vaikka YV:tä hänelle ja kysy vieläkö löytyisi Mites Jouni tommosen osto ebay:sta pientä korvausta vastaan http://cgi.ebay.co.uk/vauxhall-zafira-B ... 240%3A1318 Vähän pitkä linkki, mutta kun ei osaa
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
En tiedä onko tämä oikea paikka kiitoksille, mutta kuitenkin...
Kiitos avusta vivamanTT ja -Jouni-, homma lähti etenemään
Hieno huomata, että palsta toimii ja apua saa!
Juu hyvä jos apuja oli, tosiaan saahan noita maskeja ihan Opelin tiskiltäkin, mutta Ebaysta taitaa tulla halvemmalla, kun näyttävät siellä olevan edullisia
Vauxhall Magnum 2300 -75
vivamanTT kirjoitti:Mulle tuli yks merkki eBaystä ja on itselle tarpeeton, kun tilautin vahingossa vääränkokoisen. Mun merkki on halkaisijaltaan 88mm.
On liian iso halkaisijaltaan. Astra on mallia sedan ja takakontin merkin tasainen paikka on aika kaponen, tiukka mitta on 65mm... eli ei taivuttamatta (ja vielä kahdesta kohtaa) paikalleen sovi.
Kiitos kuitenkin tarjouksesta.
Jos kuitenkin keksisin jonkun sopivan perustelun itselleni merkin ostamiseen niin miten kiinnittyy ja onko arvokas?
Itsekin olen saanut nohevammalta apuja ja eBaysta on tilauksessa merkkejä, maski yms. joita kuumeisesti odottelen saapuvaksi. Josko kohta olis pihassa Roverin kaverina Vauxhall...
vivamanTT kirjoitti:Mulle tuli yks merkki eBaystä ja on itselle tarpeeton, kun tilautin vahingossa vääränkokoisen. Mun merkki on halkaisijaltaan 88mm.
On liian iso halkaisijaltaan. Astra on mallia sedan ja takakontin merkin tasainen paikka on aika kaponen, tiukka mitta on 65mm... eli ei taivuttamatta (ja vielä kahdesta kohtaa) paikalleen sovi.
Kiitos kuitenkin tarjouksesta.
Jos kuitenkin keksisin jonkun sopivan perustelun itselleni merkin ostamiseen niin miten kiinnittyy ja onko arvokas?
Itsekin olen saanut nohevammalta apuja ja eBaysta on tilauksessa merkkejä, maski yms. joita kuumeisesti odottelen saapuvaksi. Josko kohta olis pihassa Roverin kaverina Vauxhall...
Merkissä on tapit jotka menee läpi muovista ja sulatetaan takaa, nuohan voi rääpästä pois ja laittaa vaikka kakspuolisella teipillä 15€ hintaa ja siihen rahaan postilaatikossasi
Vauxhall Magnum 2300 -75
Joo ostettu on ja viikonloppuna pitäisi saada se, sekä muutakin Vauxhall-osaa
Opelin päivitys pääsee vihdoin käyntiin...
Tulevilla osilla Astra muuttuu jo aika pitkästi Vauxhalliksi, ratin airbag on vielä mietinnässä ja jotain "hifistely-osaa" (käyttöohjekirjat, ea-laukku yms.) on myös harkinnassa