Vauxhall Velox E 1956:een:
- kaikenlaisia kunnostuskelpoisia kromiosia, erityisesti kylkeen tulevat mallimerkit (pelkkä teksti: Velox)
- hyväkuntoiset ovipahvit
- peruutuspeili, sivupeilit
- muuta irto-osaa
Elina, puh. 040 581 5828
Vauxhall Velox E:n kromiosia, ovipahvit yms.
-
Elina
- Chevette
-
Velox-54
- Cavalier
Re: Vauxhall Velox E:n kromiosia, ovipahvit yms.
Hei
Minulle tuli puhelinsoitto Kouvolan seudulta nimeä en muista, mutta puh.no 040-7303771.
Kaveri kauppasi Veloxia, jossa olisi joitain käyttökelpoisia osia.
Sanoin, että laittaa tänne sivuille myyntiin se, tai sellaiset osat mitä voi käyttää.
Toivottavasti siinä olisi sulle apua projektiin.
Minulla on itsellä Velox vm-54 ajokuntoinen sellainen, mutta kaikkea pientä pitäis korjata ja saada varaosaa, kuten tuossa ostetaan osiossa mainitaan.
Toin Veloxin vuonna 85 ruotsista ajamalla Örebron läheltä tänne Tornioon n.1200km.
80-luvun lopulla sain Englannista mäntäsarjan, kytkinasetelman yms. ST. Nicolas Trading oli yritys, jossa suomalainen nainen otti vastaan tilaukset (Tuuli Aderhton tai jotain sinne päin).
Nyt yritin netistä löytää sitä, mutta tuloksetta.
Englannista varmaan osia saa, mutta pitäis saada yhteys sinne, jos sinä löydät osoitteen ilmoittele sivuilla.
Terv. Velox-54
Minulle tuli puhelinsoitto Kouvolan seudulta nimeä en muista, mutta puh.no 040-7303771.
Kaveri kauppasi Veloxia, jossa olisi joitain käyttökelpoisia osia.
Sanoin, että laittaa tänne sivuille myyntiin se, tai sellaiset osat mitä voi käyttää.
Toivottavasti siinä olisi sulle apua projektiin.
Minulla on itsellä Velox vm-54 ajokuntoinen sellainen, mutta kaikkea pientä pitäis korjata ja saada varaosaa, kuten tuossa ostetaan osiossa mainitaan.
Toin Veloxin vuonna 85 ruotsista ajamalla Örebron läheltä tänne Tornioon n.1200km.
80-luvun lopulla sain Englannista mäntäsarjan, kytkinasetelman yms. ST. Nicolas Trading oli yritys, jossa suomalainen nainen otti vastaan tilaukset (Tuuli Aderhton tai jotain sinne päin).
Nyt yritin netistä löytää sitä, mutta tuloksetta.
Englannista varmaan osia saa, mutta pitäis saada yhteys sinne, jos sinä löydät osoitteen ilmoittele sivuilla.
Terv. Velox-54