Sivu 2/3

Re: viva gasser

Lähetetty: 02 Loka 2008, 20:26
Kirjoittaja juhados
rojekti taas edennyt,mitä on joutanut/ jaksanut.runko rupee olee mallillaan ja volvon perää suunitteilla taakse,etu akselia hahmoteltu.rassukan näköonen se viva oli siellä pölyisessä tallissa :( toivottavasti olisi pian liikenteessä :D

letukan isolohkolla?

Lähetetty: 15 Marras 2008, 17:45
Kirjoittaja rvuori
Mites toi moparin kone?Eikö oo väha raskas.Ja viripalikka maksaa vai meinaatko vakioilla ajella.Letukan isolohko olis helpompi.

Reijo

Re: viva gasser

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 06:37
Kirjoittaja rvuori
Älä hyvä mies ajattele mitään volvon periä! Voimaa tullee senverran että volvon perä on pelkkä sulake.Luotettava Fordin ysituumainen sinne pitää laittaa.Usko kokemuksen syvää rintaääntä.
Reijo :(

Re: viva gasser

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 09:05
Kirjoittaja Hapa H
Mitä h...ittiä?? Älkääs moittiko Volgon voimansiirtoa, 700-sarjan perät on vankkaa tekoa ja kestää revittelyä, varsinkin tuo lukollinen versio ja mikä parasta, niin ei ujella eikä paukahtele. Omassa -90 mallin farkussa on kitkalukollinen perä ja autolla on jo tuupattu menemään 320tkm ja voimansiirtolaitteet pelaa kuin uudessa autossa. :shock: 8) 8)

Re: viva gasser

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 19:57
Kirjoittaja Tsledge
Kyllä Hapatus on oikeessa ja varmasti tietää mistä puhuu tai siis kirjottaa.. :x
Kyllä Ruotsalaisen perä kestää on se sellaista jöötiä että siinä Engelsmanni saa olla kateudesta vihreenä :mrgreen: , en kusiskaa Englantilaiseen perään jos jostain sopivan Ruotsalaisen löytäisin!! :mrgreen:

Re: viva gasser

Lähetetty: 19 Tammi 2009, 19:59
Kirjoittaja rvuori
Kysymys ei nyt olekaan kulutuskestävyydestä vaan huipputehosta 8) Koskapa volvosi kone on tyrkännyt yli 500 hv kilowatteina en tiedä paljonko niin kai se sitten kestää. :mrgreen:
Reijo

Re: viva gasser

Lähetetty: 28 Tammi 2009, 17:02
Kirjoittaja laiska`s custom
kestää ne volvojen allakin 10sekunnin vartti peleissä (hajoamatta) ni miksei kestäisi kevyemmässä autossa.

voihan 9" fordinkin laittaa jollei ole allergiaa ja haluaa huonontaa suorituskykyä ja ajettavuutta tuntuvasti :x

Re: viva gasser

Lähetetty: 29 Tammi 2009, 04:23
Kirjoittaja rvuori
Kestää kestää mutta montako vetoa kestää?Se on kiva kesken kauden tulla tallille ja vastailla kavereiden kyssäreihin että mikäs nyt? No kun toi reppu...Eiks olis kiva ajaa ehjä kausi ja talvet rakentaa se kun tahtoo olla vähän niin että taala ei puhu tässä maassa yhtä voimalla kuin tuolla ison veden takana. Ja laatikoksi suosittelen tf 727 vähintään shiftkitillä ja 2500 stall turbiinila mieluuummin korkeammalla riipppuen siitä kuinka kannet virtaavat. :mrgreen:
Reijo

Re: viva gasser

Lähetetty: 29 Tammi 2009, 18:43
Kirjoittaja p.jäppinen
Noh tuota volvon perää ei ainakaan tartte kavennella ja osia niihin löytyy helposti ja kohtuu hintaan

Re: viva gasser

Lähetetty: 30 Tammi 2009, 08:25
Kirjoittaja Illu
p.jäppinen kirjoitti:Noh tuota volvon perää ei ainakaan tartte kavennella ja osia niihin löytyy helposti ja kohtuu hintaan
Volvon perän löytää myös aika monen kotimaisen Hot Rodin alta. Se on sellainen helppo valinta, levyjarrut valmiina, kestävä jne.

Re: viva gasser

Lähetetty: 31 Tammi 2009, 04:23
Kirjoittaja rvuori
Noita fordin 9" on riittänyt aina paalattavaksi asti.Lähes joka jenkkipakussa ja farkussa on ko. perä.Tahtovat vaan nuo hottentottimiehet tietää mistä on kysymys. :mrgreen:
Reijo

Re: viva gasser

Lähetetty: 31 Tammi 2009, 10:29
Kirjoittaja Illu
rvuori kirjoitti:Noita fordin 9" on riittänyt aina paalattavaksi asti.Lähes joka jenkkipakussa ja farkussa on ko. perä.Tahtovat vaan nuo hottentottimiehet tietää mistä on kysymys. :mrgreen:
Reijo
Kyllähän tuo 9" on aika varma valinta, kestää ja sisuskaluja löytyy joka lähtöön.

Re: viva gasser

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 06:19
Kirjoittaja rvuori
Joo,ja löytyy vetareita samaan hintaan kun suomessa teettäisi lyhennyksen ja vahvemppia.Kannattaa siis satsata voimalinjaan jos ei meinaa harjoitella.Tuo tie on niin monen loppuunkäymä ettei sitä sallisi kaverillle. :|
Reijo

Re: viva 500cid gasser

Lähetetty: 12 Loka 2009, 14:32
Kirjoittaja makke
vivamanTT kirjoitti:
MIKAVON kirjoitti:
SamiK kirjoitti:Näyttää kovasti S vivalta mikä oli myynnissä turun suunnalla ?
Ei ole sama ÄSSÄ, tämä on ehkä parempi kuin se joka oli myynnissä. Tosin kyllähän tämäkin on ollut kaupan.
niin eikös tämä ole se Haapojan vanha S :?: Ollut jo Juha K:lla vuosia :?:
On juurikin Haapojan entinen. Tuosta moottori nykyään mun kautta myytynä Salon Eikalle.

Maalasin tän auton Koivuniemelle aikoinaan, vähän sen jälkeen kun sen hänelle myin!

Re: viva 500cid gasser

Lähetetty: 12 Loka 2009, 14:36
Kirjoittaja makke
VX330076 kirjoitti::D Nettiautossa oli myynnissä nyt se Turunsuunnan Viva S -75, siinä vasta ryhdissään oleva HC, liekkö omistaja kuulunut Kerhoomme koskaan????. :wink: -Masa-
Kuulus kerhoon aikoinaan ainakin!
Huolsin aikoinaan vuosia hänen sinistä S Vivaansa. Tuo sininen tuli mulle sit vaihdossa kun myin hänelle tämän vihreän. Sitäkin huolsin vuosia.

Sininen S:ssä meni sit multa Juhalla, tuli takas, myin yhdelle nuorelle jampalle, ostin takas... Matkan varrella auto kärsi paljon ja lopulta lahjoitin koko hoidon Äetsään jokkisauton aihioksi/varaosiksi. :)