Ei noita 2-ovisia 700 Volvojakaan ihan kaikilla ole vaikken ite tota olekaan tehnyt

Kauneus on aina katsojan silmissä, minusta se näyttää hyvältä neliovisenakinRH kirjoitti:No tuon mallin vectra ei taida näyttää hyvältä, tekis sille mitään vaan.
Voihan toi luonnossa toki näyttää paremmalta.
Kyllä se peräosa kyllä noilla modifioiduilla osilla on jo aika hyvän oloinen. Mut sit vasta puoltaa paikkaansa, kun kori saa kauttaaltaan tumman maalin pintaansa.RH kirjoitti:Joo kyllähän tuosta takapäästä tulee ihan hyvä. En ole koskaan ymmärtänyt Opelin intoa käyttää sedan koreissa farmarin takavaloja..
Noista etuvaloista jotenkin tulee Leepu mieleen.
Etuovet tietty nyt näyttää vähän lyhyeltä, varmaan niille onkin jo hyviä suunnitelmia jemmassa.
Mut kyllä tuollaisesta tavallisesta perheautosta saa hyvällä maulla rakenneltua ihan tyylikkään pelin, ja noita kyllä riittää pilkottavaksi.
Miten muuten muokkasit etupenkkejä taaksepääsyä helpottaaksesi?
Mä olen sun kanssa samoilla linjoilla. Itsellä ollut sedan A Vectroja ja sit tuo mun Mk3 Cavalier on HB. Tykkään kyllä viimeksi mainitusta enemmän.RH kirjoitti:Niinpä, meillä menee toi hb/sedan juttu ihan ristiin. Eli katsojan silmissä on eroa