Magnumia hankkimassa :-D (HANKITTU)
-
Masai
- Magnum
Magnumia hankkimassa :-D (HANKITTU)
Juu... Sellainen olisi kiikarissa ihan alkuperäinen magnum 2-ov, mutta jonkin verran on siihen muutoksia tehty joten saas nähdä kun sitä menen tuossa reilun viikon päästä katsomaan/noutamaan.
Keminmaalta kun olen niin Matti on jo kaukaa tuttu ja useammat muutkin Vaux harrastajista taitaa tuntea.
Mutta katsotaan miltä näyttää ja kertoilen lisää kun asia etenee. Varmastikkin tulen tarvitsemaan teidän tieto/taitoa kunhan pääsen käsiksi kyseiseen peliin.
Masai
Keminmaalta kun olen niin Matti on jo kaukaa tuttu ja useammat muutkin Vaux harrastajista taitaa tuntea.
Mutta katsotaan miltä näyttää ja kertoilen lisää kun asia etenee. Varmastikkin tulen tarvitsemaan teidän tieto/taitoa kunhan pääsen käsiksi kyseiseen peliin.
Masai
Viimeksi muokannut Masai, 22 Huhti 2007, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkineita...
- VX330076
- Viscount
-
Masai
- Magnum
Riippuu mikä lasketaan Oulun seuduksiVX330076 kirjoitti:Tuli tuossa mieleen, jotta onkohan Pendezillä ja Masailla sama Oulunseudun Magnum kiikarissa.
Kumpikohan sen saap.
Toivotaan, jotta kuitenkin Vauxhall-holismin riivaamaksi.
-Masa-
Masai
Kulkineita...
-
Masai
- Magnum
- vivamanTT
- Viscount
- Viesti:
Re: Magnumia hankkimassa :-D
Joo, nimimerkki on tuttu tuolta opel6070clubilta ja on meillä vissiin nuita yhteisiä tuttuja tuolta opel puoleltakin, ei muutakuin tervetuloa joukkoonMasai kirjoitti:Juu... Sellainen olisi kiikarissa ihan alkuperäinen magnum 2-ov, mutta jonkin verran on siihen muutoksia tehty joten saas nähdä kun sitä menen tuossa reilun viikon päästä katsomaan/noutamaan.
Masai
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Vauxhall Magnum 2300 -75
-
Masai
- Magnum
Re: Magnumia hankkimassa :-D
Juu... mää nyt sähellään vähän joka puolellavivamanTT kirjoitti: Joo, nimimerkki on tuttu tuolta opel6070clubilta ja on meillä vissiin nuita yhteisiä tuttuja tuolta opel puoleltakin, ei muutakuin tervetuloa joukkoonTapahtumat osiosta kannattaa seurailla pohjoisen huoltamomeeting ilmoittelua ja kesän miitteihinhän kaikki tietysti osallistuu
Koitan pitää tapaamis kalenterin yllä myös tämän osalla
Ainakin Kangasalan rompe päiville tulen ja ehkä Forssaankin...
Tornioonkin jos siellä tänä vuonna sellaiset pidetään ja tietty tuohon Oulun Automuseon tapahtumaan... Ylivieska on vielä arvoitus.
Masai
Kulkineita...
- vivamanTT
- Viscount
- Viesti:
Joo, ja mulla on noi sun vanhat vanteet, joista on kuva tuolla sun kotisivulla, tuolla opel kuvissa viimeisenä, tulivat monen mutkan kautta mulle, välillä vaihdeltiin niihin Juhalle eri kummeja, mutta loppujen lopuksi ne tuli mulle noilla 185/60/13 kumeilla ja tulevat sitten joskus tohon mun ha:han
Että näin se tavara kiertää 
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 2300 -75
- vivamanTT
- Viscount
- Viesti:
-
Masai
- Magnum
Ne onki kyllä kiertäneet kun Ostin Juhalta ja myin JuhallevivamanTT kirjoitti:Joo, ja mulla on noi sun vanhat vanteet, joista on kuva tuolla sun kotisivulla, tuolla opel kuvissa viimeisenä, tulivat monen mutkan kautta mulle, välillä vaihdeltiin niihin Juhalle eri kummeja, mutta loppujen lopuksi ne tuli mulle noilla 185/60/13 kumeilla ja tulevat sitten joskus tohon mun ha:hanEttä näin se tavara kiertää
Mantassa onkin nyt erit rinkulat
Ja 15" ATS Cup:t on siihen myös kiillotuksessa.
Masai
Kulkineita...
-
Masai
- Magnum
Dodiin... mankuumi oli pihassa... nyt vain tuumailemaan mitä tehä tuolle läjälle
Sitten olis sarja tyhmiä kyssäreita... kun ei malta odottaa noiden manuskojen saapumista saari valtiosta.
Eroaakos 1.8,2L ja 2.3 kannet toisistaan ja miten?
Tässä on kuulemma ollut kansi jossa on ollut isommat venat kuin nykyisessä kannessa? Nykyinen kansi on 2L joka on laitettu kun edellinen kansi oli ollut cruisailu kulkineen perässä tuolla Iisalmen suunnalla (vissiin vuonna 98?) ja se oli pöllitty sieltä johonkin tarpeeseen? Omistaja sanoi että siinä oli kanavat laitettu? ja isommat venat kuin nykyisessä kannessa.
Kulkineessa on noin 3min tutkiskelulla tupla dellortot ja peltisarja. Omasta pensa pumpusta on putket poikki ja kaasareita ruokkiin pikku facetti.
Sisusta on aika räävitön, kuin myös päälystä. Etu puskimen pätkät puuttuu ja laylokki (eli vitonen) laatikosta. Peränä näyttäs olevan Laatan perä.
Siinä moottoritilassa olevassa kivessä oli kaameen pitkä rivi numeroita? Saakos niistä mitään irti?
Poistettu rekisteristä -99
(HuPs... tuo "Tuumailu" sopii paremmin kuin hyvin tässä tapauksessa)
Lisätäänpäs kyssäreitä:
Puskuri puuttui edestä ja omistaja lupaili katella. Mutta kuvia katselin muista manguista ja niissä oli yhtenäinen puskuri? Myyjä puhui pätkä puskurista eli lyhkäset pätkät molemmin puolin?
Kojettaulun tarvis ehyen ja ratin ympärys muovit...? Onko tuo kojetaulu sama kun muissa HC vivoissa?
Sitten olis sarja tyhmiä kyssäreita... kun ei malta odottaa noiden manuskojen saapumista saari valtiosta.
Eroaakos 1.8,2L ja 2.3 kannet toisistaan ja miten?
Tässä on kuulemma ollut kansi jossa on ollut isommat venat kuin nykyisessä kannessa? Nykyinen kansi on 2L joka on laitettu kun edellinen kansi oli ollut cruisailu kulkineen perässä tuolla Iisalmen suunnalla (vissiin vuonna 98?) ja se oli pöllitty sieltä johonkin tarpeeseen? Omistaja sanoi että siinä oli kanavat laitettu? ja isommat venat kuin nykyisessä kannessa.
Kulkineessa on noin 3min tutkiskelulla tupla dellortot ja peltisarja. Omasta pensa pumpusta on putket poikki ja kaasareita ruokkiin pikku facetti.
Sisusta on aika räävitön, kuin myös päälystä. Etu puskimen pätkät puuttuu ja laylokki (eli vitonen) laatikosta. Peränä näyttäs olevan Laatan perä.
Siinä moottoritilassa olevassa kivessä oli kaameen pitkä rivi numeroita? Saakos niistä mitään irti?
Poistettu rekisteristä -99
(HuPs... tuo "Tuumailu" sopii paremmin kuin hyvin tässä tapauksessa)
Lisätäänpäs kyssäreitä:
Puskuri puuttui edestä ja omistaja lupaili katella. Mutta kuvia katselin muista manguista ja niissä oli yhtenäinen puskuri? Myyjä puhui pätkä puskurista eli lyhkäset pätkät molemmin puolin?
Kojettaulun tarvis ehyen ja ratin ympärys muovit...? Onko tuo kojetaulu sama kun muissa HC vivoissa?
Kulkineita...
- vivamanTT
- Viscount
- Viesti:
Kaikennäköstä hc-koristen osaa löytyy, ainakin noi rattiakselin ympärysmuovit vois löytyä, virtalukko ilmeisesti oikealla puolen
minkävärinen sisusta autossa on
Kojetaululla tarkoittanet sitä kojelaudan päällistä, sitä verhoiltua osaa, on sama kuin vivassa, mittaristohan on sitten magnumissa ihan omansa
Musta kojelaudanpäällinenkin vois löytyä, mutta kun tuo mun oma meni verhoilijalla pilalle
että taidan sen omaani laittaa, mutta, jos hinta saadaan kohdalleen
Magnumissa aina kokonainen puskuri, jossa kumilista, vivassa samanlainen ilman listaa, vivan puskureita löytyy
Ja olikohan niin, että nim. Mikavonilla olisi ollut joutilas magnumin oma taka-akseli
Konehuoneessa olevasta peltilätkästä optiokoodilistasta, jossa paljon numeroita selviää kaikki "varusteet" mitä autossasi on 
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 2300 -75
-
Masai
- Magnum
Juu lukko on kyllä vasemmalla puolella? Se pehmusta juurikin on aika repaleinen ja se muovi jossa se tupakan sytytin on rikki. Se myös missä valojen kytkin on kiinni?vivamanTT kirjoitti:Kaikennäköstä hc-koristen osaa löytyy, ainakin noi rattiakselin ympärysmuovit vois löytyä, virtalukko ilmeisesti oikealla puolenminkävärinen sisusta autossa on
Kojetaululla tarkoittanet sitä kojelaudan päällistä, sitä verhoiltua osaa, on sama kuin vivassa, mittaristohan on sitten magnumissa ihan omansa
Musta kojelaudanpäällinenkin vois löytyä, mutta kun tuo mun oma meni verhoilijalla pilalle
että taidan sen omaani laittaa, mutta, jos hinta saadaan kohdalleen
Magnumissa aina kokonainen puskuri, jossa kumilista, vivassa samanlainen ilman listaa, vivan puskureita löytyy
Ja olikohan niin, että nim. Mikavonilla olisi ollut joutilas magnumin oma taka-akseli
Konehuoneessa olevasta peltilätkästä optiokoodilistasta, jossa paljon numeroita selviää kaikki "varusteet" mitä autossasi on
Peltilätkässä tämmöistä:
9UF11 FIN 768743 1GN 2Y1
054 065 210 230 248 357
393 400 416 430 547 582
607 635 645 704 728 735
736 782
Tuosta kai sitte ainakin selvinnee mitä siinä on joskus ollut?
Masai
Kulkineita...
- vivamanTT
- Viscount
- Viesti:
Valokytkinhän on siinä keskikonsolissa vaihdekepin juuressa
sitä osaa ei ole, vivoissahan valokytkin on mittariston laidassa ja mulla on vaan vivojen osia. Rattiakselin muovit löytyy varmasti, jos kerta virtalukko on vasemmalla puolen
ja tuo muovi missä tupakansytytin, vois löytyä myös, tavarat on 15km:n päässä niin ei pääse heti tarkistaan
Tuletko muuten Masai Tupokseen lauantaina
Voisin ottaa sinne osia matkaan
Mulla olevasta optiokoodilistasta puuttuu vissiin sivuja, kun ei löydy kuin johonkin 300:n numeroon saakka nuo selvennykset, että jos jollain on sivut tallessa niin tulkatkoon 
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 2300 -75
- vivamanTT
- Viscount
- Viesti:
Niin sen verran selviää tosta munkin listasta et 2d 2300 ohc magnumista kyse 2-kaasuttimella ja alkuperäinen väri joku vihreä (1GN). Taitaapa olla ettei tota magnumia 2.3 ohc:lla olekkaan yhdellä klaasarilla olemassakaan 
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 2300 -75