Iiron ja Hannun aarteet
-
- Chevette
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
- Paikkakunta: Joutseno
-
- Chevette
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
- Paikkakunta: Joutseno
Re: vivat 1,6 ja 1,3
ja uusi yrityshttp://kuvapilvi.fi/k/yGxa.jpg
-
- Chevette
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
- Paikkakunta: Joutseno
Re: vivat 1,6 ja 1,3
Jep jep ! onnistuha se tumpeloltakii tuo kuvan siirto.
Asiaan , 03.01.2015 vaihdoin yhden leijonan (pappatunturi) kahteen aarnikotkaan . Tuo ruskea 1600cc tuli trailerilla ja punane 1300cc tuli tarralaput lasissa suvikumeilla , ilman pakoputkea ja tietenkin ABS jarrúilla , matkaa oli 200 km ja sehän taitettiin murheitta mitä nyt hihna katkes ja piti vaihtaa.
16.01 otettu 1600:sta savut ja tilattu VIVAMAN TT :ltä v.jakajan kansi v.kopan tiiviste.
1300:sta olis aluks tarkoitus alkaa kunnostelemaan sillee turhia nipottelematta kuha sais kilpii et pääsis pöristelemään . Olisinkin kiinnostunut kuulemaan mitä kerholaisilla olisi "ylimääräistä" osaa kaupan, molemmissa on LOCKHEED jarrut eli nehä pitäs "muuttaa" lukkiutuviksi.jan jan
Tänne voi jättää infoa tai 0405305501
Asiaan , 03.01.2015 vaihdoin yhden leijonan (pappatunturi) kahteen aarnikotkaan . Tuo ruskea 1600cc tuli trailerilla ja punane 1300cc tuli tarralaput lasissa suvikumeilla , ilman pakoputkea ja tietenkin ABS jarrúilla , matkaa oli 200 km ja sehän taitettiin murheitta mitä nyt hihna katkes ja piti vaihtaa.
16.01 otettu 1600:sta savut ja tilattu VIVAMAN TT :ltä v.jakajan kansi v.kopan tiiviste.
1300:sta olis aluks tarkoitus alkaa kunnostelemaan sillee turhia nipottelematta kuha sais kilpii et pääsis pöristelemään . Olisinkin kiinnostunut kuulemaan mitä kerholaisilla olisi "ylimääräistä" osaa kaupan, molemmissa on LOCKHEED jarrut eli nehä pitäs "muuttaa" lukkiutuviksi.jan jan
Tänne voi jättää infoa tai 0405305501
- VX330076
- Viscount
- Viestit: 1204
- Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
- Paikkakunta: Tornio
Re: vivat 1,6 ja 1,3
Tervetuloa Foorumille "joukkoon kummaan" jakamaan harrastelu touhuista kuvia ja ajatuksia. Jos et vielä ole Kerhossa, niin lämpimästi toivotan Tervetulleeksi
: Matti Piittisjärvi (PJ) , Tornio
: Matti Piittisjärvi (PJ) , Tornio
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
-
- Viscount
- Viestit: 1308
- Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
- Paikkakunta: Pikitien eteläpää.
Re: vivat 1,6 ja 1,3
Senverran voin sanoo että lockheedin pikkurummuille saa tehdä taikoja jos haluaa ne lukkiutuviksi, näin siis esim 80kmh 40kmh onnistuu kyllä suhona.
1970 hb Viva
-
- Chevette
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
- Paikkakunta: Joutseno
Re: vivat 1,6 ja 1,3
Kerhoon on liitytty mut en ainakaa viellä pääse jäsenosioon. Ajattelin odotella kun olen maksanut jäsenmaksun ja sitten palata asiaan jos en pääse sinne
-
- Ventora
- Viestit: 657
- Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59
Re: vivat 1,6 ja 1,3
Terve tuloa joukkoomme Hyvin mun mielestä HC:ee pysähtyy kunnossa olevilla pikku Lockheedeilläkin,moneenkin aikansa kulkineeseen verraten.
-
- Chevette
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
- Paikkakunta: Joutseno
Iiron ja Hannun aarteet
Kiitos tervetuloa toivotuksista. Kun nyt pääsin tänne jäsenosioon, niin laitetaanpa pari kuvaa tännekkin.http://kuvapilvi.fi/k/yGvK.jpg http://kuvapilvi.fi/k/yGv7.jpg
- Vaiva-99
- Ventora
- Viestit: 569
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 18:25
- Paikkakunta: Anastus
- Viesti:
Re: vivat 1,6 ja 1,3
Sami, yhdistäs tämä ja tuo jäsen puolella oleva topikki yhteen, nyt kun kerran viva iiro jäsen on
All we had to do, was follow the damn train, CJ!
-
- Viscount
- Viestit: 1308
- Liittynyt: 05 Marras 2006, 14:30
- Paikkakunta: Pikitien eteläpää.
-
- Velox
- Viestit: 836
- Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
- Paikkakunta: Ylöjärvi
- Viesti:
Re: Iiron ja Hannun aarteet
Kai mää tän taas väärin tein? Vai miten se meni Vaiva-99???
- Vaiva-99
- Ventora
- Viestit: 569
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 18:25
- Paikkakunta: Anastus
- Viesti:
Re: Iiron ja Hannun aarteet
Komeat vivat olet ostanut!
Onkos näistä jompikumpi mansessa tai marjoniemessä ens kesänä
Onkos näistä jompikumpi mansessa tai marjoniemessä ens kesänä
All we had to do, was follow the damn train, CJ!
-
- Chevette
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Iiron ja Hannun aarteet
Katotaahan nyt missä ne ensi suvena on . Tunnetusti kuvathan ei todellakaan kerro koko totuutta . ruskea on toistaisekksi säilynyt ilman hitsausta mutta nyt jo joutuu hitsailemaan , en tidä viellä paljonko ? . Punainen on melko lailla elämää nähnyt, joten ajattelin josko siitä sais "roiskittua" jonkin kuntoisen kulkupelin kilpien väliin. Riittäs ehkä paremmin malttia sit keskittyä tohon ruskeeseen.
-
- Chevette
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Tammi 2015, 14:50
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Iiron ja Hannun aarteet
Do dii ! Nyt on noita "aarteita " tullu tutkittua ja 1600 on koriltaa yllättävän hyvä esim lattiasta ei reikiä . MUTTA MUTTA tuo punainen 1,3 on kyllä melkosen loppu koriltaa . on varmaan se edellinen isompi " huolto " joskus kauan sitten ollut se ns, viimeinen katsastus remppa. Jotenka kyselisinkin nyt parempaa ( elvytettävää) vasenta etu siipeä ja mitenkä noiden etupään puslien kanssa kantsis toimia? Onko tilaus saarelta ainoa vaihtoehto ?? Kone nyt pois keulilta öljypohjan putsausta varten ( ei tullu öljyt ulos enne ku työnsi rautanaulan tyhjennys reijästä ) . nytpä sen palkinkin vois aika mukavasti irroitella ja huoltaa . Se että onko siinä mitää järkeä ruveta tuohon euroakaan laittamaan en osaa sanoa Hetki pitää nyt harkita.
-
- Ventora
- Viestit: 657
- Liittynyt: 10 Loka 2010, 12:59
Re: Iiron ja Hannun aarteet
Eipä niitä uusia kumipuslia taida löytää kun maalimalta ja huonosti löytyy sieltäkin ja tuppaavat olemaan yhtä kalliita kun uretaanit jotta kumisia tuskin kannattaa ostella,mutta uretaanipuslia saa kyllä täältäkin vaikka RallyRacen kautta jos ei itte viitti maalimalta tilata Ja tietty niitä kumipuslia on mahdollista tehdä itekin renkaan pinnoituskumista paistamalla jos halvalla meinaa päästä mutta tuskimpa kannattaa.