OHC moottoritarpeita (ja vähän muuta)
Lähetetty: 16 Tammi 2016, 15:31
Kun nyt alkaa vaikuttamaan siltä, että ei Vaux-moottorille itselle tule tarvetta (valitettavasti), niin katsotaan olisiko jollain muulla käyttöä "kamalle"...
En alkanut kaikkia mittoja jne. tähän listaamaan, joten tiedot nyt kovinkin vajavaisia. Selvitetään tarvittaessa.
Enkä miettinyt hintojakaan... tarjouksia?
Lohkoja
- 3 * 2,3 (yksi täyd. remontoitu alakerta <- oli ajossa)
- 1 * 2,0
- 1 * 1,6 (vai 1,8)
Kansia
- 1kpl 48,9/42,3 venttiileille, kanavat ja palotilat "viimeistelyä" vailla (venttiilit ja jouset on)
- 1kpl hieman vähemmän kaivettu (muistaakseni imuvent. vakio ja pako hiukan isonnettu) <- tää oli mulla käytössä.
- ja pari vakioo
Vakiosta tehty säädettävä nokkapyörä
Peugeot paininkuppeja (16kpl) 8kpl <- (ainakin) yksi nokkapukki isonnettu (38mm) näille (tämä yksilö on hiukan kysymysmerkki, kun koneistuksessa on tullut "naarmu" terään, joten reikä ei ole ihan siisti. Saattaisi toimiakin pinellä fixaamisella.
(+ nokkapukin koneistukseen "kiinnitysosat")
Nokka-akseleita
(( - GT-Motor:in hioma (n. 11,7mm nosto))) <- mennyttä.
- Virtasen hioma (n. 13mm nosto)
- vakio
Mäntiä
- 4kpl Viseco ProThru 95,66mm / kork. 39,6 / 23,55 tappi (Chevy xxx)
- 4kpl Viseco raakalakiset 96mm
- 4kpl Viseco raakalakiset 98mm
Kaikenlaista sälää
- vesipumppuja (käytetty)
- hihnapyöriä
- virranjakajia ( yksi "Minin" Lucas modattu)
- Lucas jakaja + kärkien paikalle kärjetön
- Lucas Sport puola
- nokkapukkeja
- startteja
- vauhtipyöriä (vakioita + yksi teräspyörä)
- joku vaihdelaatikko, pari kytkinkoppaa, kytkimiä
- pakosarjan laippoja 4kpl (rst laserleikkeitä)
- imusarjan laippa alumiini (heftattu pätkät putkea)
- Chevette takavalot
- "tupla" Stömberg CD175 kaasarit (Jensen Healeystä, myös Jens-imusarja)
- LOTUS-kaasarimallin PA-paineentasaaja
Jari Laine
nolnelnol 567 5576
jalai(ät)luukku.com
RIIHIMÄKI
En alkanut kaikkia mittoja jne. tähän listaamaan, joten tiedot nyt kovinkin vajavaisia. Selvitetään tarvittaessa.
Enkä miettinyt hintojakaan... tarjouksia?
Lohkoja
- 3 * 2,3 (yksi täyd. remontoitu alakerta <- oli ajossa)
- 1 * 2,0
- 1 * 1,6 (vai 1,8)
Kansia
- 1kpl 48,9/42,3 venttiileille, kanavat ja palotilat "viimeistelyä" vailla (venttiilit ja jouset on)
- 1kpl hieman vähemmän kaivettu (muistaakseni imuvent. vakio ja pako hiukan isonnettu) <- tää oli mulla käytössä.
- ja pari vakioo
Vakiosta tehty säädettävä nokkapyörä
Peugeot paininkuppeja (16kpl) 8kpl <- (ainakin) yksi nokkapukki isonnettu (38mm) näille (tämä yksilö on hiukan kysymysmerkki, kun koneistuksessa on tullut "naarmu" terään, joten reikä ei ole ihan siisti. Saattaisi toimiakin pinellä fixaamisella.
(+ nokkapukin koneistukseen "kiinnitysosat")
Nokka-akseleita
(( - GT-Motor:in hioma (n. 11,7mm nosto))) <- mennyttä.
- Virtasen hioma (n. 13mm nosto)
- vakio
Mäntiä
- 4kpl Viseco ProThru 95,66mm / kork. 39,6 / 23,55 tappi (Chevy xxx)
- 4kpl Viseco raakalakiset 96mm
- 4kpl Viseco raakalakiset 98mm
Kaikenlaista sälää
- vesipumppuja (käytetty)
- hihnapyöriä
- virranjakajia ( yksi "Minin" Lucas modattu)
- Lucas jakaja + kärkien paikalle kärjetön
- Lucas Sport puola
- nokkapukkeja
- startteja
- vauhtipyöriä (vakioita + yksi teräspyörä)
- joku vaihdelaatikko, pari kytkinkoppaa, kytkimiä
- pakosarjan laippoja 4kpl (rst laserleikkeitä)
- imusarjan laippa alumiini (heftattu pätkät putkea)
- Chevette takavalot
- "tupla" Stömberg CD175 kaasarit (Jensen Healeystä, myös Jens-imusarja)
- LOTUS-kaasarimallin PA-paineentasaaja
Jari Laine
nolnelnol 567 5576
jalai(ät)luukku.com
RIIHIMÄKI