Onko meitä vielä?
- makke
- Magnum
Onko meitä vielä?
Morjens!
Tuli äärettömän hyvä fiilis kun Oikaraisen Marko soitti mulle tänään. Sama fiilis tuli kun menneenä kesänä Enqvistin Jouni tuli käymään. BTW, Jouni on mun vanhemman poikani Joonan kummisetä.
Tarkoitan, et harrastus yhdistää ja mun on suunnaton ikävä ystäviä joiden kanssa vuosaikausia oltu yhteydessä.
Ystävät hyvät ja harrastekaverit... ei ne aarnikotkatatuoinnit lähde !
mun mukana muualle kuin six feet under!
Terv, Makke-
Tuli äärettömän hyvä fiilis kun Oikaraisen Marko soitti mulle tänään. Sama fiilis tuli kun menneenä kesänä Enqvistin Jouni tuli käymään. BTW, Jouni on mun vanhemman poikani Joonan kummisetä.
Tarkoitan, et harrastus yhdistää ja mun on suunnaton ikävä ystäviä joiden kanssa vuosaikausia oltu yhteydessä.
Ystävät hyvät ja harrastekaverit... ei ne aarnikotkatatuoinnit lähde !
mun mukana muualle kuin six feet under!
Terv, Makke-
- makke
- Magnum
Re: Onko meitä vielä?
Tän viestin idea oli se, et olis kiva kuulla on onko uusia harrastajia mukana kuviossa ja vanhat vielä mukana?
Toista vuotta takaperin vietin 50-kymppisiä. Silloin meitä "vanhoja" oli paikalla neljä. Mun broidi Rami, Salon Eikka ja Engvistin Jouni. Elis ainakin neljä on vielä ns. "messissä".
Toista vuotta takaperin vietin 50-kymppisiä. Silloin meitä "vanhoja" oli paikalla neljä. Mun broidi Rami, Salon Eikka ja Engvistin Jouni. Elis ainakin neljä on vielä ns. "messissä".
-
- Viscount
Kai täällä ainakin meitä vähän nuorempiakin on!
-Make-
-Make-
Vauxholisti jumalan armosta...
Velox 1961
F-Victor Estate 1961
Ventora 1970
VXR 8
Velox 1961
F-Victor Estate 1961
Ventora 1970
VXR 8
-
- Viscount
1970 hb Viva
- Jape
- Victor
On meitä! Vielä hengissä ja hengessä mukana ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Työn teosta syntyvä ääni on ihana - JOS sen aiheuttaa joku muu kuin minä !
Vauxhall Velox PB 2.6 - 64
Vauxhall Velox PB 3.3 - 65
Vauxhall Viva HC 1800 - 75
Vauxhall Velox PB 2.6 - 64
Vauxhall Velox PB 3.3 - 65
Vauxhall Viva HC 1800 - 75
-
- Magnum
- kimmo.leivuori
- Viva GT
Mäkin oon ryöminyt esiin ja palannut jälleen vivan kimppuun. Tässä välissä niitä on ilmaantunut pari kappaletta lisää.
Viva sen olla pitää.
- Hapa H
- Magnum
Moi vaan Makke ja muut kumppanit. Enpä oo täällä perinteisellä käynyt pitkään aikaan.
Juu tää vanhapatukin on vielä menossa mukana ja ikäkin alkaa kohta jo kutosella, hui ku aika on hurahtanut.
Ois kiva tavata Makkeakin jossain välissä ja turinoida.
Mä en tosin tunnu saavan mitään aikaseks ku toi Firre-projektikin vaan seisoo. Silloin kun olin pitemmän jakson
työttömänä oli aikaa ja tarmoa värkätä, mutta nyt kun on töissä niin jotenkin ei jaksa/viitsi tehä.
Juu tää vanhapatukin on vielä menossa mukana ja ikäkin alkaa kohta jo kutosella, hui ku aika on hurahtanut.
Ois kiva tavata Makkeakin jossain välissä ja turinoida.
Mä en tosin tunnu saavan mitään aikaseks ku toi Firre-projektikin vaan seisoo. Silloin kun olin pitemmän jakson
työttömänä oli aikaa ja tarmoa värkätä, mutta nyt kun on töissä niin jotenkin ei jaksa/viitsi tehä.
VAUXHALL.... Once driven, forever smitten.
- VX330076
- Viscount
Kyllä meitä vanhanliiton miehiä ja naisia edelleen mukana toiminnassa. Mukava olisi Makkea nähdä ja juttua heittää. Tulevana kesänä ainakin Marjoniemeen varmuudella tulossa. Niin ja sitä ikääkin alkaa olemaan, pyöreitä täytän minäkin seuraavaksi, mikäli Luoja suo. Iän ja työhistorian tuomilta vaivoilta ei ole minunkaan kroppa välttynyt, polvet vaatis remontin. Mut nyt toistaseksi pärjäilee piikkien ja lääkkeiden avulla. Kaikki toimenpiteet hoidon osalta kun ovat siirtyneet hamaan tulevaisuuteen....!
--Masa--
ps. yks Vauxhall rojekti polkastu käyntiin ihan konkreettisesti, ihan ainutlaatunen Suomen oloissa tämänhetken tietämyksen valossa, ennenkaikkea auton historia niin hyvin tiedossa
--Masa--
ps. yks Vauxhall rojekti polkastu käyntiin ihan konkreettisesti, ihan ainutlaatunen Suomen oloissa tämänhetken tietämyksen valossa, ennenkaikkea auton historia niin hyvin tiedossa
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe