Tämäkö sitä ekologiaa?

Yleistä Autoharrastukseen liittyvää jutustelua.
-Jouni-
Velox
Viesti:

Tämäkö sitä ekologiaa?

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

On se tämä säästäminen ja kierrättäminen mennyt verrattain oudoksi. Ennen sitä sentään samaan rekisteriotteeseen laitettiin lukematon määrä leimoja, tarkalleen ottaen niin kauan kunnes otteesta ei enää levinneen musteen johdosta nähnyt tai saanut mitään selvää.

Nyt kun menee konttorille ei leimaa tule enää mihinkään autoon. Jos menee läpi tulee oti rekisteriote, ja vieläpä monta sivua otetta... kun ei osata tehdä edes kaksipuoleista. Jokaisen paperin kääntöpuolella lukee ilmoitusosan täyttöohjeet :shock: Onkohan tämä jonkinlainen yritys saada paperiteollisuus pysymään jaloillaan vai onko musteen hinta niin ratkaisevasti noussut, vaiko kenties katsastusmiesten ranteet on sökönä tai kädet tärisee niin paljon ettei saa laimaa laitettua....

Hullun hommaa sanon mä, vaikka kukapa mun sanomisista...
kovanma
Cresta

Re: Tämäkö sitä ekologiaa?

Viesti Kirjoittaja kovanma »

Kyllä on menny mahottomax... Katsastus OBD lukemisineen 74 eur.... ja oli halvin mikä Jyväskylästä löyty... :evil:
Marko Kovanen
-Jouni-
Velox
Viesti:

Re: Tämäkö sitä ekologiaa?

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

Jollainhan se tarttee paperikulut ja tulostuskulut kattaa :twisted: Ja onhan tuo OBD melko rasittava toimenpide katsastusmiehellekin :mrgreen: Laillistettua rosvousta sanon minä. Ei noilla hinnoilla ole mitään perusteita, auto katsastetaan keskimäärin noin 10-15min eli tuntutaksa on 288-432Eur Kyllä sillä kattaa jo katsastusmiehen, toimistovirkailijan konttorissa ja vielä yhden tietokoneen näpytteliän AKEssakin.

Toisaalta me suomalaiset kun ollaan sellaisia ettei me mitään vastarintaa saada aikaiseksi. Me vaan hyväksytään kaikki ja maksetaan päättäjien määräämät maksut, ettei päättäjiltä vaan pääse pettu pöydästä loppumaan....
Vastaa Viestiin