viva gasser

Vierailijat esittelevät kulkimiaan ja projektejaan.
juhados
viva
Viestit: 17
Liittynyt: 13 Joulu 2006, 16:22

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja juhados »

rojekti taas edennyt,mitä on joutanut/ jaksanut.runko rupee olee mallillaan ja volvon perää suunitteilla taakse,etu akselia hahmoteltu.rassukan näköonen se viva oli siellä pölyisessä tallissa :( toivottavasti olisi pian liikenteessä :D
Avatar
rvuori
Firenza
Viestit: 142
Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
Paikkakunta: Helsinki

letukan isolohkolla?

Viesti Kirjoittaja rvuori »

Mites toi moparin kone?Eikö oo väha raskas.Ja viripalikka maksaa vai meinaatko vakioilla ajella.Letukan isolohko olis helpompi.

Reijo
Firenza 2,3SL
Avatar
rvuori
Firenza
Viestit: 142
Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja rvuori »

Älä hyvä mies ajattele mitään volvon periä! Voimaa tullee senverran että volvon perä on pelkkä sulake.Luotettava Fordin ysituumainen sinne pitää laittaa.Usko kokemuksen syvää rintaääntä.
Reijo :(
Firenza 2,3SL
Avatar
Hapa H
Magnum
Viestit: 223
Liittynyt: 11 Marras 2006, 10:44
Paikkakunta: Hollola

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja Hapa H »

Mitä h...ittiä?? Älkääs moittiko Volgon voimansiirtoa, 700-sarjan perät on vankkaa tekoa ja kestää revittelyä, varsinkin tuo lukollinen versio ja mikä parasta, niin ei ujella eikä paukahtele. Omassa -90 mallin farkussa on kitkalukollinen perä ja autolla on jo tuupattu menemään 320tkm ja voimansiirtolaitteet pelaa kuin uudessa autossa. :shock: 8) 8)
VAUXHALL.... Once driven, forever smitten.
Avatar
Tsledge
Ventora
Viestit: 622
Liittynyt: 18 Kesä 2007, 21:41

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja Tsledge »

Kyllä Hapatus on oikeessa ja varmasti tietää mistä puhuu tai siis kirjottaa.. :x
Kyllä Ruotsalaisen perä kestää on se sellaista jöötiä että siinä Engelsmanni saa olla kateudesta vihreenä :mrgreen: , en kusiskaa Englantilaiseen perään jos jostain sopivan Ruotsalaisen löytäisin!! :mrgreen:
Morjens!-sano komeet toisilleen..
Avatar
rvuori
Firenza
Viestit: 142
Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja rvuori »

Kysymys ei nyt olekaan kulutuskestävyydestä vaan huipputehosta 8) Koskapa volvosi kone on tyrkännyt yli 500 hv kilowatteina en tiedä paljonko niin kai se sitten kestää. :mrgreen:
Reijo
Firenza 2,3SL
laiska`s custom
Carlton
Viestit: 90
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 21:12

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja laiska`s custom »

kestää ne volvojen allakin 10sekunnin vartti peleissä (hajoamatta) ni miksei kestäisi kevyemmässä autossa.

voihan 9" fordinkin laittaa jollei ole allergiaa ja haluaa huonontaa suorituskykyä ja ajettavuutta tuntuvasti :x
Avatar
rvuori
Firenza
Viestit: 142
Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja rvuori »

Kestää kestää mutta montako vetoa kestää?Se on kiva kesken kauden tulla tallille ja vastailla kavereiden kyssäreihin että mikäs nyt? No kun toi reppu...Eiks olis kiva ajaa ehjä kausi ja talvet rakentaa se kun tahtoo olla vähän niin että taala ei puhu tässä maassa yhtä voimalla kuin tuolla ison veden takana. Ja laatikoksi suosittelen tf 727 vähintään shiftkitillä ja 2500 stall turbiinila mieluuummin korkeammalla riipppuen siitä kuinka kannet virtaavat. :mrgreen:
Reijo
Viimeksi muokannut rvuori, 31 Tammi 2009, 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Firenza 2,3SL
p.jäppinen
Chevette
Viestit: 29
Liittynyt: 02 Marras 2007, 14:42

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja p.jäppinen »

Noh tuota volvon perää ei ainakaan tartte kavennella ja osia niihin löytyy helposti ja kohtuu hintaan
Illu
Chevette
Viestit: 49
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 12:17
Paikkakunta: Elimäki

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja Illu »

p.jäppinen kirjoitti:Noh tuota volvon perää ei ainakaan tartte kavennella ja osia niihin löytyy helposti ja kohtuu hintaan
Volvon perän löytää myös aika monen kotimaisen Hot Rodin alta. Se on sellainen helppo valinta, levyjarrut valmiina, kestävä jne.
Avatar
rvuori
Firenza
Viestit: 142
Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja rvuori »

Noita fordin 9" on riittänyt aina paalattavaksi asti.Lähes joka jenkkipakussa ja farkussa on ko. perä.Tahtovat vaan nuo hottentottimiehet tietää mistä on kysymys. :mrgreen:
Reijo
Firenza 2,3SL
Illu
Chevette
Viestit: 49
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 12:17
Paikkakunta: Elimäki

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja Illu »

rvuori kirjoitti:Noita fordin 9" on riittänyt aina paalattavaksi asti.Lähes joka jenkkipakussa ja farkussa on ko. perä.Tahtovat vaan nuo hottentottimiehet tietää mistä on kysymys. :mrgreen:
Reijo
Kyllähän tuo 9" on aika varma valinta, kestää ja sisuskaluja löytyy joka lähtöön.
Avatar
rvuori
Firenza
Viestit: 142
Liittynyt: 23 Elo 2008, 00:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: viva gasser

Viesti Kirjoittaja rvuori »

Joo,ja löytyy vetareita samaan hintaan kun suomessa teettäisi lyhennyksen ja vahvemppia.Kannattaa siis satsata voimalinjaan jos ei meinaa harjoitella.Tuo tie on niin monen loppuunkäymä ettei sitä sallisi kaverillle. :|
Reijo
Firenza 2,3SL
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: viva 500cid gasser

Viesti Kirjoittaja makke »

vivamanTT kirjoitti:
MIKAVON kirjoitti:
SamiK kirjoitti:Näyttää kovasti S vivalta mikä oli myynnissä turun suunnalla ?
Ei ole sama ÄSSÄ, tämä on ehkä parempi kuin se joka oli myynnissä. Tosin kyllähän tämäkin on ollut kaupan.
niin eikös tämä ole se Haapojan vanha S :?: Ollut jo Juha K:lla vuosia :?:
On juurikin Haapojan entinen. Tuosta moottori nykyään mun kautta myytynä Salon Eikalle.

Maalasin tän auton Koivuniemelle aikoinaan, vähän sen jälkeen kun sen hänelle myin!
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: viva 500cid gasser

Viesti Kirjoittaja makke »

VX330076 kirjoitti::D Nettiautossa oli myynnissä nyt se Turunsuunnan Viva S -75, siinä vasta ryhdissään oleva HC, liekkö omistaja kuulunut Kerhoomme koskaan????. :wink: -Masa-
Kuulus kerhoon aikoinaan ainakin!
Huolsin aikoinaan vuosia hänen sinistä S Vivaansa. Tuo sininen tuli mulle sit vaihdossa kun myin hänelle tämän vihreän. Sitäkin huolsin vuosia.

Sininen S:ssä meni sit multa Juhalla, tuli takas, myin yhdelle nuorelle jampalle, ostin takas... Matkan varrella auto kärsi paljon ja lopulta lahjoitin koko hoidon Äetsään jokkisauton aihioksi/varaosiksi. :)
Viimeksi muokannut makke, 12 Loka 2009, 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin