HC-Rekisteri

Yleistä Autoharrastukseen liittyvää jutustelua.
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Jospa minä nyt sitten rupeaisin pitämään kirjaa HC-korisista Vivoista, Magnumeista ja Firenzoista, eli ei muutakuin tietoja tulemaan mulle vaikka YV:nä tai sähköpostiin vivaman@suomi24.fi. Valmistenumero, rekisterinumero/t, omistaja/t, ja nykykunto :?: historiaa jne :?:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
VX330076
Viscount
Viestit: 1204
Liittynyt: 05 Marras 2006, 17:16
Paikkakunta: Tornio

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja VX330076 »

8) Ensimmäinen autoni Viva HC-std -72, 931112E163730, omistuksessani -79-82 kunnes tuhoutui kolaroinnin seurauksena, LXJ-58. :( Sitten Magnun -75 2300 (valm.vuosi.-74, ensirekist. 4/-75, 9F11PDX104896, omistuksessani 5/-87 - 1/-93, jolloin myin sen J.Maliselle, LAU-984, joka taas .....auto lienee ajokuntoinen ja jopa viimekesänä ollut liikenteessä?? :wink: -Masa-
FE-77 VX 2300 GLS (V8 ROVER 3.5L + 5speed manual)
FE-76 VX 3.3 GLS Look OVERDRIWE
FE-78 VX 1800 Estate Owerdriwe
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Lisää vaan tulemaan tietoja, mielenkiintoista tietoa on nyt 8:sta autosta :wink:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

vivamanTT kirjoitti:Lisää vaan tulemaan tietoja, mielenkiintoista tietoa on nyt 8:sta autosta :wink:
Rekisterissä tällä hetkellä 35 autoa, joista 5 Magnumia, 7 Firenzaa ja loput sitten Vivoja, lisää tietoja saa laittaa tulemaan :!:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

vivamanTT kirjoitti:
vivamanTT kirjoitti:Lisää vaan tulemaan tietoja, mielenkiintoista tietoa on nyt 8:sta autosta :wink:
Rekisterissä tällä hetkellä 35 autoa, joista 5 Magnumia, 7 Firenzaa ja loput sitten Vivoja, lisää tietoja saa laittaa tulemaan :!:
Nyt tuli kirjoiteltua nuo kunnon listaan ja laitettua ne järjestykseen, 38 autoa on, mutta lisää vaan tulemaan, niin julkaistaan tuo seuraavassa lehdessä, kun tulevaan en ehtinyt saada puhtaaksi :oops:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Saatiin suuri lahjoitus rekisteriin tänään ja nyt rekisterissä jo 56 autoa :!: :!: :shock: Kiitos lahjoittaneille :wink: :lol:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

HC - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Makke sulla varmaan olisi paljon noitakin HC koristen valmistenumeroita :?: Oon niitä kerännyt jo jonkin aikaa. Valmistenumero, mahdollisesti rek.nro, omistaja, nykykunto olis kans hyvä saada.

T. Terje
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja makke »

vivamanTT kirjoitti:Makke sulla varmaan olisi paljon noitakin HC koristen valmistenumeroita :?: Oon niitä kerännyt jo jonkin aikaa. Valmistenumero, mahdollisesti rek.nro, omistaja, nykykunto olis kans hyvä saada.

T. Terje
Onhan niitä aikakin lailla etisiä joiden valmistenumerot mulla tallessa (olisko yli 20 kpl? On ollut Vivoja eri korisia. Firenzoja sekä Magnumeja).
Mut mulla enää yksi HC itsellä jäljellä. Se tuo farkku "Viva-Magnum"... no siinä oma tarinansa. Voin siitä nyt ainakin tiedot sulle laittaa. Noista ex-autoistani en sit tiedä kannattaako?

Jotta otsikonkin korimallista olis edes sana, niin noita HB koppasiakin mulla ollut aika lailla. Kun nyt mietin, niin ollut farkkuja, normi ja deluxe malleja, sl90 ja sl malleja. Aika monen nykytilanteenkin vielä tiedän tai ainakin sen minne multa menneet. Mut kerätäänkö moisia tietoja rekisteriin jotka antaa henkilö jolla auto ei ole enää?
Viimeksi muokannut makke, 31 Loka 2010, 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

[/quote]

Onhan niitä aikakin lailla. Mut mulla enää yksi HC itsellä jäljellä. Se tuo farkku "Viva-Magnum"... no siinä oma tarinansa. Voin siitä nyt ainakin tiedot sulle laittaa. Noista ex-autoistani en sit tiedä kannattaako?[/quote]

Kaikista kannattaa... Jään odottelemaan mielenkiinnolla :wink:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: HB - Rekisteri

Viesti Kirjoittaja makke »

vivamanTT kirjoitti:Kaikista kannattaa... Jään odottelemaan mielenkiinnolla :wink:
Vähän lisäsin mainintoja kirjoittamaani vastauksesi jälkeenkin.
No, voisinhan mä noita papereitani alkaa tonkimaan jossain vaiheessa. Mut se vaatii sit et oikeesti iskee inspiraatio moiseen. ;)
peedro
Cavalier
Viestit: 56
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 17:28

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja peedro »

vivamanTT kirjoitti:
vivamanTT kirjoitti:
vivamanTT kirjoitti:Lisää vaan tulemaan tietoja, mielenkiintoista tietoa on nyt 8:sta autosta :wink:
Rekisterissä tällä hetkellä 35 autoa, joista 5 Magnumia, 7 Firenzaa ja loput sitten Vivoja, lisää tietoja saa laittaa tulemaan :!:
Nyt tuli kirjoiteltua nuo kunnon listaan ja laitettua ne järjestykseen, 38 autoa on, mutta lisää vaan tulemaan, niin julkaistaan tuo seuraavassa lehdessä, kun tulevaan en ehtinyt saada puhtaaksi :oops:

Ei varmaan tuota kerholehtee tämmönen kerhoon kuulumaton villi vivailija saa mistään hommattuu....olis vaan ollu kiva tutustuu lehteen,jos siellä nyt miunkin biili on listassa :oops:
-Jouni-
Velox
Viestit: 836
Liittynyt: 04 Marras 2006, 20:15
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja -Jouni- »

peedro kirjoitti:Ei varmaan tuota kerholehtee tämmönen kerhoon kuulumaton villi vivailija saa mistään hommattuu....olis vaan ollu kiva tutustuu lehteen,jos siellä nyt miunkin biili on listassa :oops:
Noo saat toki lehden, 22 euron hintaan :D Siinä sivussa sitten tulee vuoden jäsenyyskin :mrgreen: :mrgreen: Ilmoittautua voit vaikka nimimerkki VivamanTT:lle.

Ei tuo jäsenmaksu niin hirveä ole ja lehtikin tulee kotiin kannettuna 4 kertaa vuodessa. Saattaapa foorumkin näyttää pikkusen erilaiselta jäenen silmi :shock: Jäsenenä onnistuu ostaa vaikka CD levyversio missä on aikaisemmatkin lehdet. Niistä löytyy paljon juttuja joista on oikeasti Vauxholistille iloa :!:
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

-Jouni- kirjoitti:
peedro kirjoitti:Ei varmaan tuota kerholehtee tämmönen kerhoon kuulumaton villi vivailija saa mistään hommattuu....olis vaan ollu kiva tutustuu lehteen,jos siellä nyt miunkin biili on listassa :oops:
Noo saat toki lehden, 22 euron hintaan :D Siinä sivussa sitten tulee vuoden jäsenyyskin :mrgreen: :mrgreen: Ilmoittautua voit vaikka nimimerkki VivamanTT:lle.

Ei tuo jäsenmaksu niin hirveä ole ja lehtikin tulee kotiin kannettuna 4 kertaa vuodessa. Saattaapa foorumkin näyttää pikkusen erilaiselta jäenen silmi :shock: Jäsenenä onnistuu ostaa vaikka CD levyversio missä on aikaisemmatkin lehdet. Niistä löytyy paljon juttuja joista on oikeasti Vauxholistille iloa :!:
Ja korostan, niin kuin muuan Paavo M Petäjäkin tapasi sanoa, kerholehdessä on viimeiset kaksi vuotta ollut vähintään 32sivua, yleensä 36. Ja tuolla levyllä vuodesta 83 tähän päivään saakka kaikki :!: Ja foorumillekkin avautuu jäsenille jotain, mitä ei ns. rivimies saa :wink: Eli ei muutakuin etusivulta LIITY ja sitä kautta viestiä minulle :wink: Lehteä periaatteessa olisi toki mahdollista ostaa, mutta lehtiä ei oteta ns ylimääräisiä.

T. Terje Jäsenvastaava
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja makke »

YV:nä lähti rekisterinpitäjälle tiedot mun tällä hetkellä ainoasta HC korisesta autosta.
Avatar
makke
Magnum
Viestit: 290
Liittynyt: 30 Touko 2007, 16:34
Paikkakunta: Parainen

Re: HC-Rekisteri

Viesti Kirjoittaja makke »

Täs mul edessäni yli sadan ex-autoni papereita ja yli 30 kpl HC koristen. Mietin vaan, et onko moraalisesti oikein antaa tietoja autosta jonnekin rekisteriin jota ei enää itse omista?

Siis kyse sellaisista jotka olen myynyt eteenpäin.

Niiden kohdalla toki eri asia jotka edelleen omistuksessani ja jotka olen vaikka paalannut. Eli olen ollut loppukäyttäjä ko. autolle.
Mut sit taas miksi moisia tuhottuja edes pitää rekisterissä kun ne on jo valtion rekisterissä tai ainakin arkistoissa?

Mua nyt vaan hämää et millasta rekisterä halutaan ylläpitää ja miksi? Vai tietääkö sitä edes rekisterin ylläpitäjä?
Tokihan voin ilmoittaa lopullisesti hävitetyt autot, mut miksi niistä pitää enää kirjaa? Ja jos sellasia rekisterissä, niin helposti vois kuvitella niiden saavan jonkun bulvaanin toimesta "uuden elämän" kun se varmasti ei vastaan tule enää.

Eikö siis kannattais pitää rekisteri ihan sellaisena, et siellä vain ne autot joita ilmoittajalla on juurikin ilmoitushetkellä omistuksessaan? Tätä kysyn vaan siksi, kun mun ex-autojenikin tietoja sinne kaivattiin.
No mun ex-autoistani löytyy netistä runsaasti kuvia ja tietoja (ehkä jopa rekisteritunnus), mut mietin miksi ilmottaisin rekisteriin about 30 ex- HC korista autoani.

Kertokaa joku viisaampi miksi olisi se syytä tehdä?

Ja ymmärtäisin ne hukassa olevat/tuhotut tms. jos kyse olis korimallista joka harvinainen ja jollaisia ei olis valmistettu kuin muutamia. Vrt. esim. Lotus Carlton tai HC korinen Sportshatch.
Vastaa Viestiin