Kahdet Mersun dieseltekniikat

Kaikelle epämääräiselle soveltuva myyntipaikka.
Jarko
Magnum
Viestit: 262
Liittynyt: 10 Marras 2006, 11:45
Paikkakunta: Anttola

Kahdet Mersun dieseltekniikat

Viesti Kirjoittaja Jarko »

Myydään kaksi Mersunraatoa. Toinen päälle päin siisti, hyvä sisustus ja tekniikat, katsastus voimassa, mutta alustasta niin laho, ettei kannata korjata. 800e. Lisäksi edellisen varaosa-auto, jota en ehtinyt edes alkaa purkaa. Täyskorjattu kone, jäänyt starttivian takia seisomaan. 500e. Tästä koneettomaan Vauxhalliin pieniruokaiset tekniikat. (kulutus 5l/100)
Pelastakaa jalkaväkimiinat!
RH
Carlton
Viestit: 90
Liittynyt: 17 Marras 2006, 22:33

Re: Kahdet Mersun dieseltekniikat

Viesti Kirjoittaja RH »

Mitähän mallia mahtavat olla??
vauxhall.boost
viva
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Maalis 2011, 08:30
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Kahdet Mersun dieseltekniikat

Viesti Kirjoittaja vauxhall.boost »

Epäilisin 124 korimallia..
Vauxhall cavalier 2.0 TIC
RH
Carlton
Viestit: 90
Liittynyt: 17 Marras 2006, 22:33

Re: Kahdet Mersun dieseltekniikat

Viesti Kirjoittaja RH »

Siinäkin useita tekniikka vaihtoehtoja....
Avatar
vivamanTT
Viscount
Viestit: 2076
Liittynyt: 05 Marras 2006, 18:43
Paikkakunta: Vihanti
Viesti:

Re: Kahdet Mersun dieseltekniikat

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Tämä on kieltämättä aika mielenkiintoinen myyntitopicci, kristallipallolle olis kyllä käyttöä. Yhteystiedot puuttuu jne, tuo viidenlitran kulutus kieltämättä rajaa autot noihin 200d W124:siin ja W201:siin, ja uudempiin CDI mersuihin joiden moottorit tosin tuskin liikkuu noissa hinnoissa :wink:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Jarko
Magnum
Viestit: 262
Liittynyt: 10 Marras 2006, 11:45
Paikkakunta: Anttola

Re: Kahdet Mersun dieseltekniikat

Viesti Kirjoittaja Jarko »

Juu, on se kiireessä kirjoitettu ilmoitus, enkä ole täällä vähään aikaan liikkunut. Varaosa-autosta pääsin jo eroon, mutta tuo, josta katsastus meni tammikuussa vanhaksi, on pihalla edelleen. Kyseessä on 200D vuosimallia 1987. Kulutus voi raskasjalkaisella olla suurempikin, mutta maltillisesti körötellen pääsin itse noihin lukemiin. Kansipahvi tihkuttaa öljyä, niin että kansiremontti olisi tiedossa. Hyväkäyntinen kone joka tapauksessa, vaikkakin laiska. Kuuleman mukaan toimii myös rypsiöljyllä. (velipojan yksi saksalainen tuttu ajelee vanhoilla paistorasvoilla) Vaihteisto ja perä ovat hiljaiset.
Pelastakaa jalkaväkimiinat!
Vastaa Viestiin